Dotazy od pacientů (7)
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den. Pokud jste pojištěncem zdravotní pojišťovny, se kterou nemám smlouvu, nebo ošetření chcete z jiného důvodu hradit sám , pak ceny v mé ordinaci jsou následující: vstupní vyšetření - 655Kč,... Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Za akutní potíže považuji úpornou bolest, která trvá nebo přichází v intervalech. Většinou Vás takové potíže nenechají vyspat, mohou být někdy provázeny i otokem v obličeji. Přestože je jasné, že Vaše... Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den.
Je mi líto, ale v současné době nepřijímáme nové pacienty. Pokud máte akutní potíže, ošetříme Vás. Upozorňuji, že nemáme smlouvu se zdravotní pojišťovnou VZP.
S pozdravem dr. Holub
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den. Je mi líto, ale od letošního roku již neprovádím parodontologickou péči, do které uvedené ošetření spadá. S pozdravem Zdeněk Holub
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Do 10.9. jsme měli dovolenou, začínáme pracovat 11.9. Zavolejte, prosím, na ordinační telefon- v těchto odpovědích nelze uvádět - sestra se s Vámi domluví k jednorázovému ošetření. Vzhledem k pravděpodobně... Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Je mi líto, ale nové pacienty nepřijímáme. Dle nepsané dohody dodržované lékaři v rámci oblastní stomatol. komory v Ostravě dítě registruje a ošetřuje lékař, který ošetřuje jeho rodiče. Každý zubní lékař... Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den.
Je mi líto , ale nové pacienty již delší dobu nepřijímám. Pokud Vás trápí akutní neodkladná bolest, je ze zákona povinen Vás ošetřit kterýkoli zubní lékař.
Zdraví dr. Zdeněk Holub
Autor
Často kladené dotazy
-
Preventivní prohlídka a obyčejná plomba je na pojišťovnu?Děkuji za odpověď
Dobrý den, vstupní prohlídka je hrazena pojišťovnou, pokud s ní máme smlouvu. Plombu…