Dotazy od pacientů (22)
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den,
pokud se týden po zhotovení výplně spontánní bolest nemění a dokonce se zvětšuje, je velmi pravděpodobné že je poškozena zubní dřeň. K poškození mohlo dojít z různých příčin, nejčastěji to je...
Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, pokud se ke svému zubaři nemůžete dostat doporučuji vyhledat zubní pohotovost. Čím dříve, tím lépe, abyste neriskoval zbytečné komplikace. Finální ošetření zde pravděpodobně neprovedou, ale... Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, snímatelná náhrada pro nahrazení chybějících zubů je hrazena pojišťovnou v závislosti na materiálu i v plné výši. Nikoliv však provizorní - tu hradí pacient zcela sám.
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den,
na našem pracovišti máme smlouvy se všemi zdravotními pojišťovnami a nové pacienty stále přijímáme. Pokud se zub ulomil např. při jídle a nikoliv jako důsledek nějakého traumatu (úder do obličeje),...
Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den,
ano nové pacienty včetně dětí ještě stále přijímáme. Stačí zavolat a objednat se na prohlídku.
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den,
jde skutečně o zubní kaz - diagnostikovala ho zubní lékařka? Na zubech se často vyskytují pigmentace v podobě tmavých skvrn, které ale jinak, než esteticky nevadí.
Pokud je kaz malý, jak říkáte...
Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, v současné době stále přijímáme pacienty a jsme empatičtí.
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, zakupování přípravku pro bělení zubů běžně dostupných v drogeriích a lékárnách nedoporučuji ani v případě zdravé skloviny. Kvůli české legislativě volně dostupné bělicí přípravky nemohou obsahovat... Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den,
ano zatím stále přijímáme nové pacienty.
S pozdravem
MDDr. Čarný Martin
MCDental
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, ano ošetření zahrnující odstranění nervu a základní způsob zaplnění kanálku je hrazen každou ZP. Je ale třeba brát v potaz, že tento zákrok je technologicky a časově značně náročný a úroveň... Více