Dotazy od pacientů (12)
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
S přestupem není problém, nejlépe kontaktovat telefonicky nebo přes online kalendář.
S pozdravem Lukáš Hůlka
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobry den.
Bohuzel z kapacitnich duvodu Vam nemohu nabidnout akutni osetreni. Nejlepe asi zkusit pohotovost ve Spalene 12, Praha 2.
Preji brzke uzdraveni
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobry den.. jestli se na tolika rentgenech a u tolika zubaru nic na rentgenu nenaslo, obavam se, ze bych tam asi take nic nevykoukal.. po extrahovanych zubech je na rtg vzdy videt prostor kde byl (chybi)... Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den.
I malí pacienti jsou u nás samozřejmě vítáni, v rámci komplexní péče preferujeme registraci celé rodiny..
Přeji hezký den.
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den. Moc rád bych Vám pomohl, ale mám to teď úplně nabité. Od příštího týdne budu na novém pracovišti, na Znamém lekaři bude telefonní číslo i nová adresa, tak zkuste zavolat a snad to nějak vymyslíme... Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Sice nejsem Benda, ale i tak doporucuji zpravit, jak doporucuje pani doktorka v Australii, se sedaci to bude bezproblemove a kvalitni osetreni.. medove zoubky je lidove oznaceni z dob, kdy se detem provadely... Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den.
Určitě se zaregistrovat můžete, více informací včetně kontaktu naleznete na www lunident cz
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den.
Bělení zubů UV lampou neprovádíme, preferujeme bělení pomocí karbamid peroxidu (v nosičích na domácí bělení) a peroxidu vodíku (ordinační fáze), je to efektivní, dlouhodobě stálý a šetřený způsob,...
Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den. Bohužel dětské pacienty, u kterých je ošetření takto komplikované neosetřujeme a rovněž je posíláme na specializovaná pracoviště.
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, nové pacienty přibíráme a korunky zhotovujeme, jak metalokeramické, tak i zirkonové a celokeramické.
Autor
Často kladené dotazy
-
Preventivní prohlídka a obyčejná plomba je na pojišťovnu?Děkuji za odpověď
Dobrý den, vstupní prohlídka je hrazena pojišťovnou, pokud s ní máme smlouvu. Plombu…