Zkušenosti

Adresa

Na této adrese online kalendář není aktivní

Soukromý pacient (bez pojištění)


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily otorinolaryngologů v okolí

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

7 názor pacienta

Obecné skóre

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace.
V
Umístění: POLIKLINIKA OPATOVSKÁ - Medifin

MUDr. Kotasová je výborný odborník, který dobře ovládá svojí práci. Nejdůležitější pro mě bylo, že byla velký profesionál a byla schopna najít řešení mého problému.

Zašla jsem k ní asi 5krát se stejným problém, vždy se mně snažila co nejlépe pomoct. Dříve jsem byla u různých lékařů, kteří byli indiferentní a říkali mi, že problém je psychologický a nedělali potřebné testy. Při každé návštěvě jsem od nich slyšela, že mám špatný sluch, které se zhoršuje.

Systém příjmu pacientů na klinice je pro mě výhoda. Mohla jsem přijít bez objednání, kdykoliv mi opět vznikl můj problém. Kdybych se nesetkala s MUDr. Kotasovou, nevím, jestli bych dnes mohla slyšet na pravé ucho.

Umístění: POLIKLINIKA OPATOVSKÁ - Medifin Bolest ucha - dítě 4r

Na polikliniku jsem se dostavila se synem (4r) kvůli bolesti ucha. Zaregistrovali jsme se na recepci, před ordinací seděli 4 pacienti. Paní recepční si nás zapsala a odeslala čekat. Nikdo se bohužel neptal na důvod návštěvy, stav dítěte... Syn měl teplotu, doma jsem měla roční dítě, které bylo taky nemocné. Paní doktorka nás tam nechala čekat skoro 2h. Odhadem šlo dovnitř 7 pacientů, kteří přišli až po nás, dříve než my (nejen děti, i dospělí měli přednost). Sestřičce jsem se třikrát připomínala, vždy mě ujistila, že už půjdeme dovnitř. Vzali nás až ve chvíli, kdy jsem sebe i dítě oblékla a nahlásila na recepci, že odcházíme. Paní doktorka komunikovala pouze se mnou, syna naprosto ignorovala. Mě se ptala, co ho bolí, mě říkala, kam si má sednout, nezeptala se ho na jméno, nulová snaha o empatii a komunikaci. Já jsem mu musela říkat, co asi bude paní doktorka dělat a proč. Znovu tuto ordinaci rozhodně nenavštívíme. Ráda bych napsala i nějakou stížnost, ale bohužel se mi nepodařilo dopátrat jakéhokoliv kontaktu...

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

Jak vidím, zkušenosti s paní doktorkou jsou různé. Mně například všemi dostupnými přístroji nevyšetřila - při trvalých nealergických problémech s nosem, příčinou kterých může být například (samozřejmě mimo jiné) posunutá nosní přepážka, ji nenapadlo poslat mě na takové základní vyšetření, jako je rtg, kterým by se tato příčina potvrdila nebo vyvrátila. S antibiotiky od paní doktorky mám taky zkušenost - také mi je nabízela ihned po provedeném výtěru. Možnost diskuse má určité hranice, podle mě je nevhodné nabízet antibiotika bez znalosti výsledků - musela by aplikovat širokospektrá, místo aby o tři dny později dala antibiotika podle nálezu, tím pádem na daný problém účinnější.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

PAní doktorka se mi věnuje vždy s maximální pečlivostí, vyšetří všemi dostupnými přístroji, v diagnoize se nikdy nemýlila, naopak byla přesná i tam, kde jiní odborníci selhaly ( diagnostikovala i jiná onem. než ORL - borreliozu a impetigo).CHodím k ní velmi ráda.Ohledně antiboitik, dává na výběr, zda - ještě vydržím do výsledku výtěru, nebo chci nasadit ihned.Proto může působit nejistě - ale není to tak. Važme si lékařů, kteří nabízejí dizkuzi.

Paní doktorka Kotasová si pacienta "nespojí" ani po otevření jeho složky v počítači, a podle toho pak celé vyšetření probíhá... Přestože mi sama řekla, že mám přijít za dva týdny na kontrolu, po dvou týdnech jsem si připadala, jako bych u ní byla poprvé - ptala se mě, jestli jdu na kontrolu nebo co, znovu od začátku jsem musela popisovat svůj stav a problém, opakovaně sdělovat informace týkající se jiných vyšetření (takto to probíhalo při každé návštěvě). V léčbě byla bezradná - místo, aby počkala na výsledky právě udělaného výtěru, ptala se mě, jestli chci antibiotika. Přestože si nevěděla rady, nenapadlo ji třeba udělat jiná vyšetření, poslat mě za jiným specialistou nebo jinak pokročit v diagnostice a léčbě...
Souhlasím ale s předchozím komentářem v tom, že sestry jsou fajn a milé.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

H

Za prvé: celé ORL zde v Medicu je naprasto úžasné pracoviště s perfektním personálem.
Paní doktorka Kotasová je velice pečlivá - mám ji zde nejraději a snažím se chodit hlavně k ní. Je velice ochotná, snaživá, pečlivá. Výborný doktor, výborný člověk... Já jí za vše moc děkuji!

J

Jako bývalý pacient bych chtěl konstatovat, že paní doktorka se chová nezúčastněně, odtažitě, podle mého názoru vnímá pacienty jen jako rodná čísla a výkony, ještě nikdy jsem se na tomto pracovišti nedozvěděl nějakou konkrétní diagnózu ani u mě, ani u našich dětí, ani radu, jak se potíží vyvarovat. S dětma paní doktorka pracovat moc neumí, ani se nesnaží. Po neúměrně dlouhém čase v čekárně, což je na tomto chodovském ORL vždy pravidlem, tato paní doktorka příliš optimismu nepřidá.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

Došlo k chybě, zkuste to znovu