Podívejte se na další kliniky

Koho hledáte?

Hledejte jinou specializaci

O nás

Poskytujemezdravotní péče: preventivní, diagnostické, léčebné, rehabilitační, lékárenské, poradenské a pronájnu prostor zdravotnickým organizacím.

Služby

Specialisté

Adresa

Poliklinika Hrabůvka s.r.o.
Dr. Martínka 7/1491, Ostrava 70030
Pojištění
  • Oborová zdravotní pojišťovna
  • Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna
  • Vojenská zdravotní pojišťovna ČR
  • Všeobecná zdravotní pojišťovna
  • Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
  • Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR

Názory o lékařích (221)

221 názorů

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace. Další informace o názorech
    J

    Paní doktorka absolutně nemá zájem o své pacienty. Telefonická komunikace je na bodě nula už po telefonu poznáte že se s váma nechce bavit. Když přijdete do ordinace tak jasně vidíte že jí obtěžuje a dítě aby na ní pomalu nedýchalo protože má strach že se od něho nakazí, vse za ni dela sestra. Doporučuji se vyhnout obloukem téhle paní doktorce.!

     • MUDr. Olga Vepřková Jiný  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


    L

    Absolutně neempatický, neprofesionální přístup a nasazená léčba jen z hlediska všeobecných znalostí bez individuálního přístupu, bez hledání příčiny. Arogantní přístup k druhé doktorce, se kterou jsme léta spokojení.

     • Eva Šedá Jiný  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


    M

    Byla jsem u Dr Harmečka jako u závodního lékaře naši firmy 3x..a vždy stejný přístup...arogantní, nepříjemný, ignorant. Výpis karty si ani nepřečetl. Pokud ho nezajímají pacienti tak ať jde makat někde do provozu k pásu...tam jeho arogantní chování...u pásu vadit nebude.

     • Ladislav Harmečko Jiný  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


    P

    V zásadě by se s předchozími názory dalo souhlasit, ale pan doktor bohužel poskytuje příliš omezenou až téměř nulovou zpětnou vazbu, takže pokud třeba něco pochopí nesprávně, nebo z nějakého důvodu dojde k nesprávnému závěru, tak se pacient nedozví, jaké informace by eventuálně mohl nebo měl doplnit, aby lékařovo hodnocení změnil nebo alespoň "nahlodal". A pak se může lékař s pacientem dost tragicky minout.
    Pane doktore, je mi líto...

     • MUDr. Ladislav Potěšil Jiný  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


    P

    Už při první návštěvě jsem slyšela paní doktorku volat cosi necitlivě za jednou pacientkou. Bohužel jsem zůstala. Ne že by nikdy v ničem nevyhověla, ale většinu námitek z různých důvodů odmítala, někdy i značně nevlídně. Jednou dokonce zavolala sestru a seřvala mě před ní na dvě doby, přestože jsem měla pravdu, což jsem si dodatečně ověřila.
    ...a i mě nechala nečekaně bez léků, přestože se nemají náhle vysazovat.

     • MUDr. Milena Šrámková Jiný  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


    T

    Nedivím se že je čekárna prázdná a vedle stále plno.Doktor necitlivej lidstejsi přístup by měl být prvorady.Sestricka super.

     • MUDr. Lubomír Švaniga Jiný  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


    B

    Pan doktor je možná odborník, ale to nemohu posoudit, protože jsem po pár návštěvách od něj odešla. Jeho chování bylo hrozné. Ponižování, zesměšňování, žádná empatie, žádné vysvětlení. Už nikdy více bych to nechtěla zažít. Teď jsem už mnoho let u jiné paní doktorky a jsem velmi spokojená.

     • MUDr. Martin Horák Jiný  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


    P

    Otvírací doba od 8:00 ... ,, paní doktorka,, přišla do práce až v 8:10 a prvního pacienta vzala až v 8:25.
    Četla jsem recenze a očividně to je pravidelná záležitost jejich příchodu.
    Jen by mě zajímalo co je to vlastně za lékaře, který nedokáže chodit včas a nezajímají ho lidé co na něj čekají už od brzkých hodin. Doporučila bych paní doktorce změnit ordinační hodiny a nedělat ze sebe důležitou krávu . I když věřím tomu ,že nejspíš by přišla stejně pozdě.
    A jejich odpovědi ,když podotknete ordinační dobu? Tak si jděte jinam ... Už to o něčem svědčí

     • Eva Šedá Jiný  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


    B

    !!!Rozhodně NEDOPORUČUJI!!!
    Přistěhovali jsme se do Ostravy a bohužel jsme nemohli sehnat dětského pediatra pro naseho 4 letého syna skrz stop stav.
    Jednoho dne malý onemocněl tak jsme zašli za Paní Andelovou nakonec že nás vezme vyplnila mi dokonce i papíry že je mám dát předchozímu pediatrovi a já jsem ji pouze řekla že jsem myslela že si tyhle dokumentace předávají lékaři mezi sebou.Na to mi paní Andelova vytrhla papir z ruky a roztrhala před oblicejem že mi malého nevysetří a ať si laskavě najdu jiného pediatra! A takové neprofesionální chování měla před zraky plné čekárny.
    Nechala nás čekat v plné čekárně přes hodinu i když jsem ji před tím volala že malý má dusivy kasel ze kterého zvrací a má horečky i přes to řekla ať přijdeme .Nakonec mi malého odmítla i vyšetřit.Nakonec jsme jeli k jiné paní doktorce ktere jsem tento příběh odvypravela a ta mi řekla že to se od Pani Andelove da uplne normálně čekat a že nejsem jediná která si stěžuje. 1/3

     • MUDr. Hana Andielová Jiný  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní


    M

    Byla sem dvakrát objednaná k Dr, upozorňovala sem , že bohužel má dvou léta dcera má leukémii a jsme neustále v nemocnici tak že to snad nezrusim, ano zrušila sem bohužel dvakrát a pokaždé volala předem protože jsme byli nečekaně hospitalizováni, kde se řeší život dítěte. Když sem volala po třetí na objednání, sestra mi sdělila , že mě Dr. Marten odmítá už vzít , že jsem nespolehlivá. Upozorňuji, že sem se omluvila vždy den předem a upozornila proč, že dcera má leukémii. Žádná empatie!

     • MUDr. Pavel Marten Jiný  • 

    Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

    MUDr. Pavel Marten

    Pacientka má právo na svůj názor. Nesmí ale šířit lži, polopravdy a nenávist. Obecně pacienty, kteří nespolupracují můžeme odmítnout. Paní byla objednána na vyšetření třikrát. Při posledním termínu 22.2. gastroskopii nezrušila a nepřišla. Počvrté jsme dotyčnou neobjednávali z důvodů opakované blokace termínu jiným pacientům. Na rozdíl od mnoha jiných ambulancí jsme nikdy žádné finanční kompenzace po nespolupracujících pacientech nepožadovali. O zdravotním stavu v její rodině jsem nebyl informován. Slova, která jsou mi podsouvána zde i jinde pacientkou jsem nevyslovil. Připomínám, že s dotyčnou jsem nikdy osobně nehovořil a ona sama neměla snahu mi svou situaci vysvětlit. Její hanopisy a expresívní výrazy mne dehonestují. Zvažuji právní kroky na ochranu osobnosti a pro přečin pomluvy. Za 37 let praxe v nemocnici a ambulanci mne nikdo takovým výrazem neurazil.


Došlo k chybě, zkuste to znovu