Adresa
Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu
Soukromý pacient (bez pojištění)
Vojenská zdravotní pojišťovna ČR
Oborová zdravotní pojišťovna + 1 Více
Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?
Zobrazit ostatní profily zubařů v okolíCeník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
Zkušenosti
9 názor pacienta
Obecné skóre
Seřadit názory podle
B.H.
Katastrofa, preventivní prohlídky k ničemu, neošetřuje kazy a ani na ně neupozorní nebo je snad nevidí? Člověk žije s pocitem, že je vše v pořádku, nemá potřebu něco měnit, než nastane problém, ke kterému by nedošlo,kdyby pan Richter dělal poctivě svoji práci. Chodili jsme na prevence poctivě, odchazeli, že je vše v pořádku. I přesto se dceři týden po prevenci ulomilo kousek zubu. Rozhodli jsme se jít jinam a zjistili, že v puse zůstávají neošetřené kazy, které nemusely být tak hluboké...kdo ví,kdy by na ně pan Richter přišel, až by začal zub bolet?Zde péče zdarma přijde velmi draho.Velmi nedoporučuji!!!
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Zdeněk Joska
Bez přehánění nejlepší stomatolog, s jakým jsem se v životě setkal. Naprosto profesionální přístup, pan doktor vše dopodrobna vyloží a i v průběhu zákroku působí jeho vlídná slova o tom, se právě v ústech děje a co bude následovat, jako anestetikum. Díky tomu zákrok v jeho zlatých rukách nebolí a vytržení zubu u něj je naprostá lahůdka.
Spolu s krásnou sestřičkou tvoří dokonale sehraný tým, přeji jim pevné zdraví i nervy, ať to s námi pacienty dlouho vydrží.
Z.K.
K tomuto zubaři jsem chodila od dětství. Rozhodně souhlasím s dlouhou čekací dobou. Sestra, která je mimochodem dost nepříjemná, mě objednala téměř půl roku potom. Pak volala, že mají dovolenou a přeobjednala mě opět za půl roku. Na práci pana Richtera jsem si nestěžovala. Poté mě začal bolet zub a nikdy mi sním nic neudělal. Jela jsem tedy k jinému zubaři, kde mi vyvrtali 4 zuby a vytáhli 4 veliké kazy. Kdyby mi pan Richter kazy vyvrtal hned, nebyly by tak velké...
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
J.K.
Poslední dobou je pan doktor docela nervozní... Kouká jak nejrycheji vypakovat pacienta.. Kde je ten příjemný doktor, který to býval?
Pacient
Má opravdu delší objednací a čekací dobu,ale jinak spokojenost.
Schulzová Marcela
Velmi děkuji panu doktorovi za jeho skvělý přístup a perfektní práci a to jěště v době jeho volna.Neváhal a pomohl nám.
Ilona
Pan doktor dle mého pracuje dobře. Jsem bázlivá pacientka,prošla jsem rukama 4 stomatologů a musím říci že např. vrtání od něho skoro nebolí. Zachránil mi zub, který mi chtěla lékařka v Praze zbytečně obrousit a okorunkovat. Zub mě spravil, nikdy nezabolel a nemám s ním problémy. Co se týče lékařské péče o mé zuby jsem tedy naprosto spokojena.
Avšak tato spokojenost je vykoupena naprosto nepřijatelnou a nedůstojně dlouhou dobou čekání i když je pacient 4 měsíce (!) předem objednán.Na preventivní prohlídku jsme byli s dětmi objednáni na 7 hod. ráno a do ordinace jsme vstoupili v 8:15 hod. Máme děti 2 a necelé 4 roky. Nemusím proto popisovat jak jsme si s manželem užili čekání s takto malými dětmi. Pro nás i pro ně to byl horor.Děti jsou celkem hodné a trpělivé ale tohle by nevydrželo bez lezení pod lavicemi, a olizování z nudy všeho možného i nemožného, žádné takto staré dítě.
Když měl syn úraz- vyražený zub a my potřebovali akutní ošetření, čekání jsme po hodině vzdali a doufali že nebude mít komplikace. Když jsme se zeptali sestry kdy asi tak přijdeme na řadu, sestra nám pouze nepříjemně sdělila: Musíte čekat.
Manžel měl ten den velmi důležité jednání v Praze. Obhajoval projekty u kterých byl hlavním řešitelem a na základě nich poté ministerstvo zasílá ústavu peníze - proto jsme bohužel museli nutně odjet. Nejsme z Chotěboře, dcera chodí do školky(nástup do osmi kvůli svačině) a tak máme vše dost komplikované. U žádného jiného odborného lékaře takové problémy s čekáním nemáme.
Ale znovu opakuji - jako s odborníkem přes zoubky jsme velmi spokojeni.
Zdraví Ilona
štindlová jana
pečlivý, zachraňuje i ztracené zuby, pracuje kvalitně
Pacient
Dlouhá čekací doba na ošetření. Tři měsíce jsou normální. Šetří si práci. Při nalezení dvou kazů je práce rozdělena do dvou návštěv.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Jste tento lékař?
Upravit nebo spravovat profil