Zkušenosti

Adresa

Ordinace ORL
Tachovská 80, Plzeň

Na této adrese online kalendář není aktivní

Soukromý pacient (bez pojištění)


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily otorinolaryngologů v okolí

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

16 názor pacienta

Obecné skóre

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace.
M
Číslo ověřené
Umístění: Ordinace ORL Jiný

No, čtu tady dost negativních názorů, ale já jsem nezažil moc lepších doktorů. Rozhodně nejlepší komunikace, paní doktorka mi veškeré postupy a komplikace skvěle vysvětluje. Vždy mi pomohla a byla velmi ochotná mi pomoci, i když jsem nebyl objednán. Lidí v čekárně samozřejmě často dost, ale to je asi všude. Sestřička to samé, spokojenost.

H
Číslo ověřené
Umístění: Ordinace ORL Jiný

Nesvěřujte se do rukou této doktorky! Za více než dva roky nebyla schopna přijít na příčinu mít potíží, kterou jiný specialista odhalil během pár minut. Zatímco mě léčila na pouhou zvýšenou tvorbu mazu, měla už jsem ucho plné plísně a mohl za to výrůstek v uchu, který si vyžaduje chirurgické řešení. Tato doktorka se mi jen každou návštěvu bolestivě rýpala v uchu a na moje stížnosti, že se stav zhoršuje, nereagovala. Kdybych se neobrátila na jiného lékaře, který mě rychle a bezbolestně zánět vyléčil a doporučil k operaci, nejspíš bych na ucho už neslyšela.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

Nejhorší lékařka v tomto oboru.Po její léčbě mi oteklo ucho do takového stavu,že jsem byl nucen vyhledat jiného lékaře a ten mne z tohoto problému homeopatiky dostal.Za mě již paní Mádlová nikdy více.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

B

Byla jsem u paní doktory se synem, tři roky. Komentovat profesionalitu nebudu. Nemám z čeho hodnotit. Bohužel přístup k memu synovi me hodně zklamal. Čekala bych větší ohleduplnost, něžnost a vstřícnost., zvlášť, když jde o male Dítě. Sestra byla protivna, a její věčný ,,neřvi, to si chlap,, me zvedalo ze zidle. Syna už tam nevezmu.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

P

Paní doktor neuznává modernější operativní zákroky, jako je laserová operace nosních mandlí, proto nám na rovinu řekla, že nám - v případě komplikací - odmítá ošetřit našeho 3letého syna a máme s ním jet tam, kde na operaci byl, tzn do Prahy. V Plzni a okolí bohužel tento zákrok ambulatně nedělají. Madam zkrátka neviděla za ošetření kesh, takže v tomto případě máme smůlu.Takže hodnocení zní: Absolutní neprofesionalita a arogance! Výrazně nedoporučuji!

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

B

Dnes jsem byla u Dr. Mádlové a neodolám abych nepřidala svůj názor. Jako na každém ORL zde již od ranních hodin, přišla jsem v 6:45- ordinační hodiny od 7:00 hod., byli seřazeni pacienti. Nebyla jsem objednaná, proto na mě přišla řada až cca po 45 minutách. Musím ale říct, že čekání se mi vyplatilo. Paní doktorka je velká profesionálka, i přes spoustu pacientů, se stále usmívá. Než přistoupí k prohlídce vysvětlí vám co se při prohlídce bude dít. Prohlédnutí je rychlé a v rámci možností bezbolestné (návštěva ORL je vždy nepříjemná, řekla bych srovnatelná s návštěvou zubaře). Při předepisování léků s vámi lékařka hovoří, uvádí jaký přípravek je na co a jak jej použít, v závěru vše opět zopakuje. Příjemná byla i sestřička i když se na první pohled nezdála :) stačí najít vhodné téma rozhovoru.
S paní doktorkou jsem velmi spokojená a návštěvu její ordinace bych doporučila každému, koho přepadnou nepříjemné problémy s nosem, uchem, krkem.
Ke 30,- Kč poplatku mohu jen souhlasit s názorem p. Tučkové, lékaři si jej nevymysleli a Dr. se ujišťuje opakovaně proto, že poté vybrané peníze odevzdává na příslušná místa a je jasné, že pokud by nezaplatilo více pacientů, musela by vše uhradit z vlastní kapsy- tudíž, kdyby jste byli v její kůži, taky by jste se asi radši zeptali dvakrát!

K
Číslo ověřené

Arogantní, nevstřícná a bez výsledků. Doporučuje produkty nehrazené pojišťovnou ale podle letáků je vidět, že to má od distributorů. Sestra prochází čekárnou s očima do země aby, nedej bože, někdo po ni něco nechtěl. Po příchodu do čekárny trvá i 30 min. než si vás sestra uráčí zeptat co potřebujete. Od prvního momentu vám dávají najevo, že jste na obtíž. Never more!

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

Číslo ověřené

Akorat je nedostatek, ze jsou vzdy fronty

Číslo ověřené

Vadí akorat dlouhotááááánské fronty.

Dobrý den. Zdravím všechny spokojené, ale i nespokojené pacienty. Bohužel nespokojených pacientů, ale všeobecně nespokojených a negativních lidí je mnohem více než těch, kteří byl měli být rádi za to, jaké zdravotnictví máme a jaké máme doktorky. Po přečetení posledního příspěvku jsem nemohla nereagovat, protože byť jsem poměrně klidný člověk, příspěvek mne zvedl ze židle, jak se říká. Jsem nezaujatý pozorovatel, ačkoliv to tak nemusí vypadat, protože jsem zde již na léčení pí doktorky reagovala, vyzkoušela jsem i dva jiné doktory ORL a k pí.Mádlové jsem se s důvěrou vrátila. Ráda bych apelovala na všechny, kteří hašteří nad poplatkem 30,- Kč. Toto si nevymysleli doktoři samotní, a i kdyby, tak si myslím, že nikomu tento poplatek domácí rozpočet nezruinuje. Ale toto je zcela jiná otázka: Chodím k paní doktorce již dlouhou dobu. Jsem hrozně laxní vůči svému zdraví a nikdo jiný mě nedonutil začít se mít ráda a vážit si svého zdraví. Nic nezanedná - NIKDY. Jednu dobu, když měla a stále má, velice plno, jsem se rozhodla, že půjdu k jinému doktoru - jmenovat není třeba - odtamtud jsem odešla a vyzkoušela ještě jednoho. Opravdu mi nikdo nikdy nedal tolik informací, nezabýval se mým problémem do hloubky. Mimochodem všem, kteří si stěžují, že jen předepisuje léky, chci položit otázku. Který doktor ne? a dále - Nutí Vás někdo je kupovat? To, že se v čekárně čeká delší dobu, svědčí o kvalitě doktora, nikoli o tom, že nechává pacienty úmyslně čekat, nebere ohled na objednávky apod. Je toho spousta, co bych chtěla napsat - o lidském přístupu paní doktorky, o pohodovosti sestřičky, která vždy zlepší náladu. Zkuste si někdy vykonávat zaměstnání jiných lidí, než začnete soudit a zkuste mít vy, kteří NEPRACUJETE s lidmi, někdy kolem sebe denně desítky a desítky nepříjemných (ne vždy samozřejmě) lidí. Markéta Hrubešová

Došlo k chybě, zkuste to znovu