Adresa

Na této adrese online kalendář není aktivní

Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu

Soukromý pacient (bez pojištění)

Všeobecná zdravotní pojišťovna

Oborová zdravotní pojišťovna + 1 Více


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily zubařů v okolí

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Zkušenosti

29 názor pacienta

Obecné skóre

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace.
K
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Jiný

Chodím k panu doktorovi i s dětmi vždy je moc milý a pomůže. Když jsme objednaný jdeme na čas a pokud je nějaký problém, bere bez odkladu. Můžeme jen doporučit .

L
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Jiný

Dobrý den, skvělí zubař.Chodime k panu doktorovi celá rodina a vždy profesionální a osobní přístup.Za mě nejlepší zubař

K
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Jiný

Vždy super. Chodím k panu doktoru od začátku a nemohu si stěžovat. Zažila jsem spoustu lékařského ošetření a vždy super.

N
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Jiný

Byla mi udělaná náhrada dvou horních zubů 5 a 6 metalo keramickým můstkem. Během zkoušení jsem říkala panu doktorovi, že ten můstek mi nesedí, ale on řekl, že všechno je v pořádku a já musím dovolit mu ten můstek nasadit a hned doplatit zbylou částku (už jsem měla zaplacenou zálohu). Tak jsem to mu zaplatila.
Dásně a zuby pod tím můstkem mi stále bolely, nemohla jsem kousat na tu stranu i když již uplynulo 5 měsíců. Vzhledem k tomu, že pan doktor dal mi doporučení na FN, zeptala jsem tam proč to tak je. Bylo mi řečeno, že můstek bude nutno sundat, upravit a nasadit znovu a musím jít hned teď za těm zubařem, který mi to udělal. Ve výpisu, který jsem dostala, bylo napsáno, co konkrétně musí být uděláno.
Pana doktora to hodně rozzlobilo. Řval na mě a říkal, že když ta paní doktorka taková chytrá ať sama to dělá. Potom mi nabídl, že mi vrátí peníze, ale když jsem na internetu napíšu: „Omlouvám se a pan doktor mi vrátí peníze,“ jinak musím vypadnout. To je jeho slova a máme na to svědky. Tak jsem to napsala i když vůbec nechápu za co mám omlouvat se. Zaplatila jsem mu peníze, dělala jsem všechno, co mi říkal ale vůbec jsem nebyla s tím spokojená.
Doufám, že pan doktor dodrží svá slova a aspoň vrátí mi peníze, abych mohla upravit ten můstek u jiného zubaře a zbavit se toho trápení.

J
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Jiný

Spolu s manželkou jsme pacienty pana doktora již více let a jsme naprosto spokojeni s jeho odborným i lidským přístupem. V odpovídající míře toto vyjádření platí i na sestřičku - tedy na tu, která je u pana doktora zaměstnána nejdéle.

M
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Jiný

Za mě zatím nejlepší zubař ,kterého jsem měl chodím k němu již dlouho a mám u něj registrovanou celou rodinu . Velmi vstřícný , vždy mi pomohl i mimo objednání když jsem měl problém a nikdy se mi nestalo že by něco musel předělávat , vždy na první pokus.

N
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Jiný

Dělá všechno rychle a bezbolestně, ale já osobně nebyla spokojena s jeho službami.
Byla jsem v ordinaci, protože bolely mi dásně a tvař. Ale pana doktora to moc nezajímalo, on uviděl, že mi chybí zuby (horní 5. a 6.) a chtěl co nejdřív udělat můstek. Řekl, že na dásně mi dá lék (ale nic nedával, dokud neudělal můstek). Udělal injekci a začal mi vrtat úplně celé zuby. Zeptala jsem ho, co on děla? Řekl, že musí odstranit nervy s těch zubu protože, kdy bude jich brousit, tak oni budou mně zlobit. Bylo to pro mě šokující. V okamžiku, kdy on to dělal, nic jsem necítila, ale potom mi ti zuby začaly bolet.
Můstek za týden už byl udělán. Když on mi ho nasadil, říkala jsem, že ten můstek mi tlačí na dásně a zuby, a to mi bolí. Říkal, že budu muset na ten můstek zvyknout a musím hned za to zaplatit, byl nervózní začal mě slovně napadat, byl arogantní, vysmíval mi, že neumím kousnut, obviňoval mě, že ten můstek prostě nechci. Aby toho nebylo málo, on mi začal vrtat dolní zub, aby ten můstek seděl lepe, a ten zub mi potom stal hodně citlivý. Co jsem měla dělat? Dovolila jsem mu ten můstek nasadit a zaplatila jsem. On se uklidnil a dal mi recept na antibiotikum a několika dnů dělal výplachy. Trochu mi to uklidnilo tu bolest ale neúplně. Potom řekl, že on není odborník na dásně, a neví co s tím dělat, že já musím jít do FN.
Zůstala jsem s tím, že problémů jsem měla ještě vice než před tím, bolely mi nejenom dásně a i 3 poškozené zuby. Teď musím to všechno řešit u jiného zubaře. A ten mi řekl, že ti zuby pod můstkem mi bolí, protože jsou špatně vyčištění.
Za to všechno jsem zaplatila 27 000 Kč. Nedoporučuji.

M
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o.

U pana doktora jsem se registrovala poměrně nedávno a mám za sebou teprve dva zákroky a jednu dentální hygienu. Od mala trpím nesnesitelným až panickým strachem ze zubařů nicméně a panem doktorem je můj problém s každou návštěvou lepší a lepší. Zákroky jsou bezbolestné a pan doktor je velmi milý, lidský a jemný. Jsem ráda že jsem šla právě k němu. Co se týče příspěvků výše týkající se češtiny pana doktora tak nechápu co paní vadilo. Nikdy jsem neměla problém mu cokoliv rozumět. Čestinu ovládá mnohem lépe než někteří čeští rodáci.
Pana doktora mohu jen doporučit a poděkovat mu za jeho skvělou péči.
Michala Balická

Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. Akutní ošetření a pravidelná péče

Dobrý den.
Po několik let již chodím se synem k p. MUDr. R. Pojhanmaneshovi.
Jeho přístup je velmi vstřícný, obětavý a vysoce profesionální.
MUDr. R. Pojhanmanesh má velmi často v ordinaci pracovní dobu od rána až do večera.
Chci tímto MUDr. R. Pojhanmaneshe vřele doporučit.
Ing. Ivana Matoušková

D
Umístění: Pojhanmanesh Dent s.r.o. bolest zubu

Zaregistrovala jsem se u pana doktora po referencích kolegů a přátel, jako nová plzeňačka. A nelituji. Velmi profesionální, vstřícný postoj k pacientům a rychlé řešení jejich problémů mne přesvědčilo, že jsem zde správně.

Došlo k chybě, zkuste to znovu

Odpovědi

1 odpovědí poskytnutých lékařem na otázky pacientů na ZnamyLekar.cz

Dobrý den, jsem z Plzně. Mám šílený strach ze zubařů, měla jsem špatné zubaře a prožila si spoustu bolesti a tak u mě vznikl strach jen překročit práh zubní ordinace, ke svému zubaři už opravdu jít nechci a tak hledám nového schopného zubaře který bude mít trpělivost s někým jako jsem já (vůči strachu) Chtěla jsem jít ke stejnému zubaři jako chodí můj partner ale bohužel pan doktor K. Trygub už prý nepřijímá nové pacienty což mě moc mrzí, partnerovi jsem věřila že pan doktor je nejlepší ve svém oboru. Mám velkou bolest zubu od 11.7.2019 a potřebovala bych zub ošetřit ale zároveň bych se ráda zaregistrovalo. Děkuji pěkný den

Dobry den,bohužel momentalně mam plny stav pacientu.
Hezky den
MUDr Pojhan

MUDr. Ramin Pojhanmanesh

Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.