Zkušenosti

Adresa

Zubní lékař
Heydukova 1/463, Chomutov

Na této adrese online kalendář není aktivní

Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu

Soukromý pacient (bez pojištění)

Oborová zdravotní pojišťovna

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily zubařů v okolí

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

25 názor pacienta

Obecné skóre

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace.
D

K paní doktorce jezdíme už roky s celou rodinou a to i přes to, že jsme se odstěhovali 70km daleko. Příjemné prostředí, skvělá péče, vždy říká, co zrovna provádí za zákrok. Naprostá spokojenost!

Chodím k paní doktorce řadu let i s dětmi a jsem velmi spokojená.paní doktorka se nikdy nezapomene zeptat jak se mám a na děti je velmi milá a hodná.Vše nám vysvětlí. A sestřičky jsou také milé.

Paní doktorka skvělá, pečlivá, sleduje nejnovější trendy ve stomatologii, aplikuje moderní postupy. A sestřička příjemná. Jsem velmi spokojen s přístupem a poskytovanou péčí. Novák

Paní doktorka je adekvátní náhrada za pana doktora Kasla, ke kterému jsem chodila dříve. Z důvodu dlouhých objednacích lhůt jsem přešla k paní doktorce. Nesouhlasím s tím, že je personál v ordinaci nepříjemný. Myslím, že se všichni snaží o příjemnou atmosféru, nezažila jsem, že by se na mě sestřička nebo hygienistka mračily. Paní doktorka je trošku nemluvná, ale práci odvádí dobrou. A pokud chci něco vědět, zeptám se a vždy dostanu odpověď.
P.S. Pokud se některým z vás zdá práce této paní zubařky špatná, navštivte MUDr. Kaisera v Jirkově ...a pokud odtamtud neutečete včas, za pár let máte po chrupu. S horším stomatologem jsem se zatím nesetkala. Proto si paní doktorky vážím. Š. Pokorná

Dobrý den,
já osobně navštěvuji MUDr. Suchardovou už druhým rokem a s lékařskou péčí i přístupem, které mi poskytuje, jsem naprosto spokojena. Nikdy jsem se v ordinaci nesetkala s arogancí, a to ani ze strany lékařky, ani ze strany sestřičky či zubní hygienistky. Velmi oceňuji i to, že den před vyšetřením mi přijde informativni SMS zpráva, která mi vyšetření připomene. S hodnocením paní Hříbalové a té další paní, která se s ní dne 30.7.2010 zřejmě v ordinanci sešla, proto nemůžu souhlasit! L.V.

Vážený pane neznámý... zřejmě špatně čtete nebo jste nepochopil :-) Já i má dcera chodíme k zubaři naprosto pravidelně a právě proto jsem byla v Ústí na extrakci zubu (ne proto, že by byl zkažený!!) Tam mi pan doktor řekl, že kdyby cokoliv se dělo tak ke svému zubaři..Promiňte, ale bohužel zrovna tato zubařka byla moje jediná ZASTUPUJÍCÍ a bez bolesti pouze pro radu, jestli je to v pořádku. (právě proto, aby se třeba netvořil zánět!!) Ale to se opakuji!!Je mi líto a nezlobte se, ale není to diskuzní kroužek a já nemůžu stejný text psát xkrát. Píší se tu zkušenosti s danou zubařkou, není to chat :-) jinak děkujeme za názor :-)

Chodila jsem k mnoha zubařům s panickou hrůzou. Po vyhledání paní doktorky Suchardové a jejího kolektivu to poprvé nebylo jinak. Odcházela jsem však velmi nadšená z příjemné komunikace a bezbolestného zákroku. Paní doktorku bych za nic nevyměnila.

Vážený pane neznámý.
Jen pro Vaši informaci: Od paní doktorky jsem,bohužel,byla nucena odejít z ryze osobních důvodů.Ani mě a ani paní doktorce se to nezamlouvalo,ale znáte to: Člověk míní,život mění.Něco takového,jako že paní doktorka si neumí udržet zaměstnance je holý nesmysl.Je to ta nejlepší šéfová,kterou jsem kdy měla :)
S pozdravem sestřička Petra.

Paní doktorka i personál jsou moc fajn. Je zvláštní, že pacient co tady opakovaně negativně píše, je to evidentně podle IP adresy: BD KAF EC BKC, stále JEDEN a TENTÝŽ člověk. Vážený, snažte se nepomlouvat kvalitní lékaře, svůj názor jste již vyjádřil, tak alespoň dál neškoďte. Souhlasím, že nikdo se nezavděčí všem.

My jsme s paní doktorkou a jejími sestřičkami velmi spokojeni. K výměně personálu podotýkáme, že se nikomu nezavděčíte, protože odejít mohl třeba každý sám za sebe,třeba za lepším zaměstnáním. Proč to hned házet na paní doktorku? A mimo to... je to každého věc. I tak je o vás dobře postaráno, jsou tu ochotní a milí lidé a pomohou vám, a o to tu přece jde nebo ne? Ještě jednou paní doktorce a jejímu personálu děkujeme!!! Díky takovým lidem se člověk k zubaři těší, i když k němu jde jen jednou za rok. Přejeme hodně spokojených pacientů.

Došlo k chybě, zkuste to znovu