Dobrý den, chci se zeptat zda je v pořádku, že po příchodu k praktickému lékaři s tím, že mi již tře
1
Počet odpovědí:
Dobrý den, chci se zeptat zda je v pořádku, že po příchodu k praktickému lékaři s tím, že mi již třetí týden není dobře, probíhala návštěva tímto způsobem. Sestra mě nechala stát na chodbě mimo čekárnu a udělala mi stěr na antigenní test. Toto zcela chápu, ale poté přišla s tím, že je test negativní a zeptala se jaké mám příznaky. Vše jsem jí řekl načež odešla, za pár minut se vrátila s tím, ať si koupím Mucosolvan a Muconasal Plus. A tím bylo vyšetření u konce. Asi by se to dalo zvládnout i po emailu. Doktorku jsem za celou dobu ani nezahlédl a sestra se mi nekoukla do krku ani nic podobného. Tak si říkám zda je to teď běžná praxe, nebo zanedbání péče. Myslím si, že s tím co za mě jde na zdravotní pojištění bych si zasloužil lepší jednání.
Dobrý den, to opravdu není běžná praxe. Pokud se již vyloučila infekce C19 přímo na místě, tak by Vás měl lékař prohlédnout. Na druhou stranu běžné nachlazení a potíže sami většinou cca do týdne přejdou nebo i s běžně dostupnými léky. Tedy i u nás se dokážeme vyptat na záležitosti po telefonu/ emailu a člověk tak nemusí s takovými problémy ani k lékaři chodit. Vystavíme třeba ePN s tím, že stav za několik dní zkontrolujeme a pokud se nebude lepšit - je důvod k fyzické návštěvě v ordinaci.
Často pac. chodí již hned v první den potíží (třeba s rýmou, kašlem) - je těžké v tak časném stádiu nemoci rozhodnout o dalším postupu. Vhodný odpočinkový režim (případné pracovní neschopnost) a léky často vedou ke zlepšení potíží. Tohle je samozřejmě postup u člověka třeba jinak zdravého. Pokud už má někdo potíže chronického charakteru - třeba se léčí pro tlak, má cukrovku, má astma,.. atd. - pak naplánujeme časnou kontrolu stavu. Vidíte - postup je velmi individuální.
A ke zdravotnímu pojištění? To je kapitola sama o sobě. Např. za celkovou částku, kterou za Vás zdravotní pojišťovna zaplatí za rok, mi rozhodně nepřijde akutně opravit tekoucí vodu opravář nebo opravit elektriku. Tak si sám říkám, jak je možné, že ten zdravotní systém ještě může fungovat.
Přeji Vám vše dobré a jen empatické zdravotníky
Často pac. chodí již hned v první den potíží (třeba s rýmou, kašlem) - je těžké v tak časném stádiu nemoci rozhodnout o dalším postupu. Vhodný odpočinkový režim (případné pracovní neschopnost) a léky často vedou ke zlepšení potíží. Tohle je samozřejmě postup u člověka třeba jinak zdravého. Pokud už má někdo potíže chronického charakteru - třeba se léčí pro tlak, má cukrovku, má astma,.. atd. - pak naplánujeme časnou kontrolu stavu. Vidíte - postup je velmi individuální.
A ke zdravotnímu pojištění? To je kapitola sama o sobě. Např. za celkovou částku, kterou za Vás zdravotní pojišťovna zaplatí za rok, mi rozhodně nepřijde akutně opravit tekoucí vodu opravář nebo opravit elektriku. Tak si sám říkám, jak je možné, že ten zdravotní systém ještě může fungovat.
Přeji Vám vše dobré a jen empatické zdravotníky
Odpověď – online konzultace
Potřebujete-li odbornou radu, rezervujte si online konzultaci. Specialista Vám dobře poradí i na dálku.
Zobrazit profily specialistů Jak to funguje?Stále hledáte odpověď. Položte další dotaz
Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.