Dotazy od pacientů (13)
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, děkuji za dotaz, úhrada je možná pouze v hotovosti, převodem na účet nebo využitím služby Benefit plus. S přáním hezkého dne Mgr. Markéta Jarolímková
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den, děkuji za důvěru a dotaz. Je mi líto, že jsem si ho všimla až teď a odepisuji tedy s velkou prodlevou.
Z toho, co jste popsal, vnímám, že je pro vás život místem, kde se cítíte hodně sám. Lidi,...
Více
ODPOVĚĎ LÉKAŘE:
Dobrý den,
vůbec se nedivím, že jsi z toho všeho tak vyčerpaná. Vše, co popisuješ, je pro jednoho člověka na zvládnutí hrozně moc.
Z tvého dotazu cítím velkou samotu. Moc bych ti přála, abys na to všechno...
Více
Autor
Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.