Zkušenosti
Adresa
Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu
Soukromý pacient (bez pojištění)
Vojenská zdravotní pojišťovna ČR
Oborová zdravotní pojišťovna + 1 Více
Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?
Zobrazit ostatní profily zubařů v okolíCeník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
3 názor pacienta
Obecné skóre
Seřadit názory podle
Manželé Křížkovi
I my chodíme k pí. doktorce již 8 roků a máme jen ty nejlepší zkušenosti. Paní doktorka je vstřícná, ochotná, nám -starým lidem- vždy vyšla vstříc, měla pochopení, nic neodbyla, naopak. Hodnotíme její vysoce odborný i lidský přistup a děkujeme za veškerou péči.
Karel O.
Paní doktorka Nováková je nyní čerstvě na mateřské dovolené a neordinuje. S příští prevencí tedy počkáme, než začne opět ordinovat, což by mělo být začátkem příštího roku, neboť k nikomu jinému bychom nechtěli. Pečuje o chrup celé naší rodiny již 8 let a tak jsme ochotni i daleko dojíždět po tom, co jsme se odstěhovali.
Vybavení ordinace je moderní, téměř pokaždé obdivuji něco nového. Je vidět, že na sobě paní doktorka neustále pracuje, je velice pečlivá a milá na pacienty i sestřičku. Při ošetření zubu používá blánu do úst a zvětšovací brýle, cítím se vždy velmi komfortně a v profesionálních rukou.
O svůj chrup dbáme celá rodina a tak většinou stačí pravidelné prohlídky. Paní doktorka nám doporučila pravidelně navštěvovat dentální hygienu, což je dnes běžný standard a nemůžeme si to vynachválit.
Oceňuji velmi kvalitní péči a fér přístup, vždy dostaneme předem cenový plán řešení všech problémů (i rok dva dopředu), víme tak s čím počítat, paní doktorka řeší souvislosti, vysvětluje varianty a snaží se najít ekonomicky přívětivé řešení, případně doporučí ověřeného specialistu.
Pokud vím, jediné negativum může být fakt, že paní doktorka již několik let nepřijímá nové pacienty a neznám nikoho, kdo by s její péčí nebyl spokojen - mohu tedy vřele doporučit, možná budete mít štěstí, až opět umožní nové registrace.
Lucie
Ačkoliv první, bohužel musím napsat negativní hodnocení. O kvalitách paní doktorky a vybavení ordinace psát nebudu, myslím, že jako odbornice asi špatná nebude, i když v mém okolí mám známou, které úplně fazety a o reklamaci nechtěla ani slyšet. Ordinace vybavena dostatečně, i když dost stroze. Paní doktorka nebyla nikdy příjemná. Myslím, že většina lidí asi k zubaři úplně rád nechodí. A když ještě Vás uvítá kyselý obličej a věčně negativně arogantní zubařka, to je teprve terno. Vždy jsem si vyslechla, co všechno mám špatně, v zápětí na to astronomické sumy. Co mě tedy ale opravdu iritovalo byl fakt, že paní doktorka mě sice upozorňoval na to, kolik má kde kazů, ale bez návštěvy detailní hygieny mi nechtěla zuby opravovat. Prý to nejde. Copak před 30lety byla dentální hygiena? Nebyla a zubaři normálně kazy opravovaly i bez těchto vymožeností. Cítila jsem z toho další tahání peněz. Je protivná a neurvalá nejen na pacienty, ale i na své sestry, které peskuje nad Vašimi otevřenými ústy, což je značně nepříjemné. Poslední kapka byla, kdy jsem musela opakovaně navštívit pohotovost pro zánět v zubu (který nebyl před návštěvou Dent. Hygieny zřejmě možný opravit) a paní doktorka mi dala termín až za 14 dní a nezapomněla dodat, že by bylo lepší, kdybych si našla jiného zubaře, jelikož za tři měsíce odchází na mateřskou dovolenou a její zdravotní stav ji nedovoluje mě vzít jindy. Takže za mě ve všech směrech jedno velké NEDOPORUČUJI!
MDDr. Nikol Nováková
Omlouvám se, nelze reagovat stručně.
Jakékoliv podněty ze strany pacienta vždy aktivně řeším a zmínku o "nevyřízené reklamaci fazet u známé" označuji za lež. Keramické fazety jsem nezhotovovala a úprava kompozitních fazet není nic složitého.
Paní Lucie byla naší pacientkou od června 2016, kdy přišla z pohotovosti s rozříznutým abscesem u moláru. Ošetřila jsem kořenový systém zubu, provizorně uzavřela, udělala vstupní prohlídku a paní seznámila s terapeutickým i cenovým plánem sanace. Trvala jsem na návštěvě dentální hygieny - myslím, že třicetiletý člověk se 14 kazy, 3 zuby na vytažení, onemocněním parodontu a nánosem plaku a zubního kamene potřebuje s nácvikem ústní hygieny pomoci. V takovém prostředí opravdu není pro mě technicky možné cokoliv léčit a řešit. Dentální hygiena je prováděna na jiných pracovištích, z návštěvy mých pacientů u hygienistky neprofituji.
Paní se u nás následně objevila na podzim 2016, opět s rozvrtaným zubem z pohotovosti - ten již byl na vytažení. Poté se dostavila až v roce 2018, znovu s akutním stavem v jiném zubu - uvolnila jsem v něm natlakovaný hnis, opět ošetřnila kořenový systém a provizorně uzavřela. Zopakovala jsem, jaká onemocnění je z mého pohledu potřeba sanovat a apelovala, ať paní svůj stav v ústní dutině řeší, není v našich silách ošetřovat jen její akutní stavy, kdykoliv ji přepadnou. Znamená to pro nás přesčasy, absence polední pauzy nebo obvolávání objednaných pacientů, aby kvůli tomu nemuseli dlouho sedět v čekárně. Je možné, že když opakovaně řešíme akutní stav jednoho takového pacienta, který nedbá péče o chrup ani řádných termínů, nevládne v ordinaci zrovna uvolněná atmosféra.
Tato pacientka u nás ošetření nehradila, provizorní řešení jsem si neúčtovala, byť ošetření kořenových kanálků je časově i nástrojově náročné. S pacienty mám dobré vztahy, vážím si jejich důvěry ve mě a dosud všichni respektovali, že když si vysvětlíme, že je na zub potřeba další termín, aby bylo ošetření definitivní, tak se dostavili a své závazky zaplatili. Připadá mi až tragikomické, že zrovna pacientka, kterou jsem opakovaně akutně ošetřovala na své náklady (tento typ ošetření ani zdravotní pojišťovna nehradí), mě osočuje z astronomických cen. Jsem poučena do budoucna.
Následně se paní Lucie ozvala až v neděli 24.2.2019 mailem, omlouvala se, že se opět ozývá, až když „něco hoří“ a žádala termín, protože ve středu 20.2. byla znovu s bolestí dalšího zubu na pohotovosti. Paní jsem popsala, jak bude potřeba zub ošetřit, že to bude vyžadovat min. 2,5h ordinačního času, kolik to bude stát a nabídla jsem jí termín za 14 dní. Byla jsem v pokročilém stadiu těhotenství a skutečně jsem ji nemohla znovu ošetřovat ve svém přesčase. Opakovaně jsem ji nabádala, ať svůj stav řeší, ať si včas hledá jiného lékaře, protože já odejdu na mateřskou dovolenou. Paní však objednání odmítla, prý chtěla bližší termín, poděkovala za dosavadní péči a popřála mi příjemnou mateřskou dovolenou.
A pak napsala tento komentář…
Nerozumím, proč se na nás tolikrát obracela, když jsme tak "nepřijatelné" pracoviště.
Paní Lucii upřímně přeji, aby uměla změnit přístup a dokázala vyřešit své potíže. Necítím se zodpovědná za její neustálé návštěvy zubní pohotovosti.