Přečtěte si pokyny týkající se recenzí

Spolu můžeme vylepšit zdravotní péči

O čem je tato stránka


Zdravotnictví je velmi citlivé téma. Proto chceme ve ZnamyLekar pomoci uživatelům sdílet jejich recenze zdravotníků a zařízení („profesionálové“). Chceme také podporovat specialisty v poskytování těch nejlepších služeb pro jejich pacienty.

Účelem přidávání recenzí je pomoci ostatním uživatelům najít správného specialistu. Buďte proto prosím ve svých komentářích upřímní a odkazujte pouze na své osobní zkušenosti.

Děláme, co je v našich silách, abychom poskytovali spolehlivé a užitečné informace a zároveň zajistili, že recenze jsou skutečné, uctivé a v souladu s podmínkami a našimi interními směrnicemi.

Tyto pokyny jsme připravili, abychom pacientům pomohli při psaní recenzí. Na konec jsme také zařadili sekci FAQ s odpověďmi na nejčastěji kladené otázky.

Nejdůležitější věcí, kterou žádáme, je, abyste dodržovali tyto pokyny a naše podmínky poskytování služeb. Vyhrazujeme si právo nezveřejnit recenze v případě jejich nedodržení. Nezapomeňte si také přečíst naše zásady ochrany osobních údajů, abyste zjistili, jak zpracováváme vaše údaje.

Přes 16 milionů recenzí je přidávaných na celém světě

Kdo může napsat recenzi


Kdokoli starší 16 let, kdo má přímou zkušenost s dotyčným specialistou. Zkušenost však nemusí nutně znamenat návštěvu odborníka, může se jednat například o telefonický rozhovor, rezervaci nebo využití služeb před konzultaci či po konzultaci.

Jak vkládat recenze


Po vaší návštěvě vám můžeme poslat zprávu s žádostí o napsání recenze. Recenzi můžete přidat pomocí odkazu v této zprávě nebo přímo z profilu profesionála pomocí naší aplikace či webu.

Náš portál je neutrální

Pokud se odborník a pacient neshodnou na průběhu událostí, zaujímáme nestranné stanovisko. Nemůžeme říct, co se stalo, a rozhodnout, kdo má pravdu.

Jako neutrální platforma nemůžeme zveřejňovat žádná obvinění ze zločinu, pokud je nepotvrdí příslušné orgány, protože pouze ty mohou určit, zda k trestnému činu došlo. Budeme plně spolupracovat s příslušnými úřady při jakýchkoli žádostech nebo vyšetřováních, která se nás týkají. Můžeme také nahlásit záležitosti policii nebo úřadům, pokud se domníváme, že bezpečnost našich uživatelů může být ohrožena.

Pravidla, která je třeba dodržovat

POCTIVOST

CO DĚLAT: Buďte upřímní a buďte upřímní o svých osobních zkušenostech. Pokud se posudek týká jiné osoby, kterou jste vzali na návštěvu (dítě, starší osoba), můžete o tom napsat, ale ujistěte se, že máte oprávnění jej napsat.

CO NEDĚLAT: Nezveřejňujte recenze, za které jste byli placeni nebo jinak zvýhodněni. Vyhněte se komentářům založeným na tom, co slyšíte od jiných lidí nebo médií.

BUĎTE KONKRÉTNÍ

CO DĚLAT: Pište jednoduše a k věci. To pomůže specialistům přemýšlet o vašich slovech. Pomůže to i ostatním uživatelům v rozhodování. Uchovávejte doklady o používání služby (např. účtenka, faktura).

CO NEDĚLAT: Nepřidávejte vágní nebo příliš obecné informace, protože mohou být pro ostatní uživatele nesrozumitelné.

CITLIVOST NA OCHRANU SOUKROMÍ

CO DĚLAT: Při psaní recenze dbejte na své soukromí i soukromí ostatních. Věnujte zvláštní pozornost informacím týkajícím se dětí nebo jakékoli jiné osoby, se kterou jste byli na návštěvě.

CO NEDĚLAT: Nepřidávejte citlivá data, o kterých by ostatní neměli vědět. Doporučujeme nezveřejňovat údaje, které lze použít k identifikaci vás nebo jiných osob. Neuvádějte telefonní čísla, e-mailové adresy, lékařské záznamy ani jiné osobní údaje, které by vás nebo jiné osoby mohly identifikovat.

PŘÍSLUŠNÝ OBSAH

CO DĚLAT: Popište svou osobní a aktuální zkušenost s profesionálem. Sdílejte to, co může být cenné a důležité pro ostatní pacienty.

CO NEDĚLAT: Vaše recenze by měla být především o specialistovi, o kterém píšete. Vyhněte se propagačnímu nebo marketingovému obsahu.

ÚCTA

CO DĚLAT: Recenze by měla být psána s ohledem na druhou osobu. I když máte negativní zkušenost, zkuste situaci popsat konstruktivně a civilizovaně.

CO NEDĚLAT: Nezveřejňujte vulgární, diskriminační, násilný nebo obscénní obsah. Neurážejte ostatní. Takový obsah nebudeme zveřejňovat.

Co můžeme zveřejnit

Jak dostupné a přesné byly informace, které bylo možné nalézt na profilu specialisty.

Zda byla vaše návštěva zrušena, odložena, zpožděna nebo se specialista nedostavil.

Váš pohled na návštěvu, myšlenky a pocity z procesu konzultace, např.:

  • dochvilnost specjalisty,

  • způsob komunikace: byl jasný, empatický, používal odborník srozumitelný jazyk a byl milý a trpělivý,

  • zda léčba doporučená specialistou, výsledky, stanovená diagnóza, objednané testy nebo vystavené recepty splnily vaše očekávání. V zájmu ochrany vašeho soukromí se však vyhněte poskytování informací, které se týkají Vaší zdravotnické dokumentace.

Jak se k vám choval personál spolupracující se specialistou.

Zodpověděl odborník vaše otázky, které jste položili před nebo po konzultaci.

Jaká byla vybavená klinika nebo ordinace (např.: prostorné, snadno dostupné, pohodlné; nebo naopak trochu opotřebované, obtížně dostupné, z jiných důvodů se vám nelíbí)

Co nemůžeme zveřejnit

Nezveřejníme recenze, které jsou v rozporu s našimi pokyny, nebo podmínkami portálu. Některé příklady najdete zde:

Záleží nám na Vaší svobodě projevu: můžete říct o své osobní zkušenosti s odborníkem, zda vám léčba, kterou navrhl, pomohla nebo ne.

Doporučujeme Vám, abyste se vyhnuli výše uvedeným prohlášením a pamatujte, že nás můžete kontaktovat, pokud budete potřebovat pomoc.

NE falešným recenzím

Na našem portálu ZnamyLekar máme politiku nulové tolerance pro falešné recenze, takže jejich odhalení je pro nás prioritou.

Jak jednáme, když je recenze v rozporu s našimi pravidly?

Nikdy nechceme měnit celkové původní znění nebo záměr recenze. Nerozhodujeme o obsahu recenze a nenutíme uźivatele ke změně negativní recenze v pozitivní.

Pořád kontrolujeme všechny naše procesy, abychom ujistili, že tvoříme důvěryhodný portál a recenze zveřejněné na ZnamyLekar.cz jsou pravdivé.

Jak mohu nahlásit stížnost týkající se recenze?

Pokud zamítneme recenzi nebo pošleme ji Vám pro úpravu její části a nesouhlasíte s tím, máte právo na stížnost. V tomto případě nás můžete kontaktovat e-mailem kontakt@znamylekar.cz. Vždy přezkoumáme naše původní rozhodnutí, vyslechneme Vás a v případě potřeby recenzi upravíme. Vždy někdo z našeho týmu ještě jednou zkontroluje proces moderace u této recenze, podívá se na situaci z Vašeho hlediska. 

Pokud jste uživatelem nebo profesionálem a myslíte si, že je recenze falešná nebo porušuje naše pravilda nebo obsahuje nepravdivá tvrzení, můžete jej snadno nahlásit. Pro nahlášení zneužití klikněte tlačítko „Nahlásit zneužití“. Odpovíme Vám co nejdřív.

Kontaktujte nás

Často kladené otázky (FAQ)

ZnanyLekarz Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 5/7
01-217 Warszawa, Polska

Stránky

Pro pacienty