Zkušenosti
Adresa
Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu
Soukromý pacient (bez pojištění)
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR
Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?
Zobrazit ostatní profily dermatologů v okolíCeník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
36 názor pacienta
Obecné skóre
Seřadit názory podle
Ivana
Chodíme k paní doktorce již 16 let a pokaždé byla milá,vstřícná,chápající a vyslechla si cely problém a důvod návštěvy. Ja ani bývaly manzel a ani syn si nemůžeme stěžovat. Možná bych jen upravila pořadí čekatelů nějakými odtrhavacimi lístky v čekárně pro pacienty,kteří chodí bez objednaní….
TČ
Pokud chcete kortikoidy, paní doktorka mile ráda vyhoví. Pokud chcete léčit ekzém komplexněji a hledat příčinu potíží, neztrácejte čas. Protože je to chytrá žena, dobře ví, že předepisovat tohle svinstvo a kor dětem není řešení, jen překrytí problému, které v budoucnu na pacientovi zanechá následky. Nicméně je to nejrychlejší a nejpohodlnější řešení, tak proč se namáhat.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Robert Chutic
Paní doktorka i její "sestřička" jsou milé, ohleduplné a ochotné Vám vyhovět. Léčím se u ní asi pět let, mnoho hodin jsem sice prostál v čekárně a jednou jsem byl už odmítnut, neboť bylo 11 hodin a já nebyl objednán.. Ale výsledky léčby i způsob jednání jsou nad očekávání! Vřele doporučuji! A to je nápor na obě dámy více než velký.
LŠ
Zkušenost jen nejlepší! V Kolíně čekací doba na malý zákrok od května do září. U paní doktorky jsem se zastavila při cestě do Čáslavi jen zeptat, zda by mě objednala na dřívější termín. A nestačila jsem se divit. Vzala mne bez objednání ihned, problém vyřešila k mé naprosté spokojenosti. Další návštěva není třeba, jizvičky se zahojily během několika dní. Děkuji.
DS
Paní doktorka je velmi milá a ochotná s Vámi řešit onemocnění, se kterým jste k ní přišli, naordinuje léčbu a aktivně se snaží hledat příčinu, v ordinaci mi věnuje tolik času, kolik potřebuji, vyslechne všechny možné spojitosti, které by mohly vést k vyřešení problému, když se nemohu dostat do ordinace, snaží se mi pomoci po telefonu, případně i přes email, čekárna je plná, což beru také jako znak toho, že se jedná o kvalitní doktorku, která má spoustu spokojených pacientů. Setkala jsem se s milým lidským přístupem, jak u paní doktorky, tak u sestřičky. Někomu nevyhovuje nastavení ordinačních hodin (do 11ti neobjednaní, poté pouze objednaní), v případě neobjednání je potřeba přijít doopravdy včas a nenechávat na poslední chvíli, toto nastavení je za mě správné při tom počtu pacientů a osobně mi vyhovuje. Prosím více takových doktorů..
Lucie
U paní doktorky jsem byla dvakrát. Pokaždé se snažila dozvědět se možnou příčinu mých kožních problémů, napsala speciální mast přímo na daný problém (do té doby od jiných doktorů jen kortikoidy). Během několika týdnů bylo po problému, který se již nevrátil zpět.
Nikola J.
Paní doktorka i sestřička jsou velice příjemné, již několikrát jsem ordinaci navštívila a vždy jsem se setkala jen s ochotným a profesionálním přístupem. Lékařka vede s pacientem dialog, snaží se pomoci a pátrá po příčině problémů. Celkově v ordinaci panuje uvolněná atmosféra. Rozhodně mohu jen doporučit.
Lucie
Paní doktorka se neumí chovat. Jedná arogantně s neslušně s pacienty. Rozhodně nedoporučuji. Byla jsem tam po 2 letech a žádná změna.
Jak už zde bylo psáno, dává na vše univerzální mastičku aniž by hledala příčinu.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
etMargaretH
Paní doktorku mohu jen doporučit. Vždy je příjemná, milá, profesionální přístup, vše vysvětlí, doporučí..snaží se řešit příčinu potíží. Za sebe DOPORUČUJI. K názoru, že se na Vás bez objednání nedostane řada - aspoň je zde vidět, že je paní doktorka profík, jinak by tam takové fronty nestály :-) Hodně štěstí všem!
Miroslav Novák
Paní doktorka bere pacienty bez objednání do 11 hodiny, na dveřích má napsáno, že nezaručuje, že pacienta příjme pokud dorazí po 10 hodině. Dorazil jsem tedy v 9:45 a na řadu jsem přišel v 10:50. Stál jsem před dveřmi a mezitím přicházeli objednaní pacienti - paní doktorka vyběhla z ordinace do jiné místnosti, kde měla objednané pacientky(řekl bych že na lymfodrenáže) Až tolik mě nepřekvapilo, že nebyla schopná ani pozdravit své zákazníky v čekárně - ANO, je to tak, pacient = zákazník. V 11:00 přišla sestra a oznámila mi, že mám smůlu, že už neberou a že jsem s to měl odhadnout, když jsem přišel. Je smutné že za těch deset minut před jedenáctou, kdy jsem stál před dveřmi mě mohla paní doktorka vyšetřit - nebo alespoň sdělit, že už mě nevezmou! Opravdu MĚ dokáže zvednou ze židle přístup lékaře, který si neuvědomuje, že pacient je zákazník a že by s ním měl tedy zacházet alespon slušně.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Jste tento lékař?
Upravit nebo spravovat profil