Zkušenosti
Adresa
Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu
Soukromý pacient (bez pojištění)
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR
Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?
Zobrazit ostatní profily zubařů v okolíCeník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
10 názor pacienta
Obecné skóre
Seřadit názory podle
JarJan
Perfektní přístup k pacientům, vždy příjemná, seznámí s problematikou, navrhne řešení.
Pacientem odsouhlasené řešení provede citlivě a kvalitně.Velmi dobrá zubařka, rád k ní chodím.
MR
Pevně věřím, že doktroku Jánskou už nikdy v životě nenavštívím!! Moje hrůzná zkušenost byla, když jsem paní "doktorku" navštívila v rámci pohotovosti s velkou bolestí zubu. Se svým stavem jsem ji dopodrobna seznámila - tedy že jsem v 7 mesíci těhotenství, že mi den předem jiná zubařka zub (mrtvý, tedy bez nervů) otevřela a pročistila kanálky s tím, že pokud se mě od zánětu neuleví, bude muset zub ven.Po probdělé noci jsem se rozhodla paní doktorku v rámci pohotovosti navštívit. Ta mi oznámila, že to vůbec nemusí být zmiňovanou 5 vlevo nahoře, ale že mě může bolet úplně jiný zub - pokoušela se zjistit stav poklepem s tím, že to není ani tak určité. Poté se mě zeptala, co s tím zubem chci dělat - moje první zaražení!! Řekla jsem, že po konzultaci s doktorkou den předem asi nejspíše vytrhnout - na to mi bylo řečeno, že rozhodně ne, že ona mě žádnej zub trhat nebude. Sdělila mi, že mi napíše antibiotika, na to jsem reagovala, že vzhledem k tomu, že jsem ve 3 trimestru těhotenství, kdy je většina (spíše všechny) antibiotik a analgetik zakázánio žádné předepsat nechci, paní doktorka se se mnou začala dohadovat, že v žádném 3 trimestru nejsem. Po mé otázce v jakém jsem tedy trimestru když jsem v 7 měsíci mi odpověděla, že trimestr je přece jen první 3 měsíce. Mé druhé zděšení!! Opět její otázka, co tedy vlastně chci aby mi se zubem udělala - odpověděla jsem, že tedy nevím, že chci aby mi pomohla od bolesti a že ona by měla vědět co s tím spíš než já mi sdělila, že mi zub "zadělá". I přes moje pochybnosti, které jsem vyjádřila mi ho začala "zadělávat". Když jsem jí bolestí slejzala z křesla, prohlásila:"Vás ten zub asi opravdu bolí že??" A začala to co "zadělala" opět odvrtávat a pročišťovat kanálky. To už jsem se ale chystala z ordinace utéct, ještě mi sdělila, že mi napíše recept na prášky, ale že se jí musím zaručit, že ty prášky (nejspíše antibiotika) budu jíst??!! Odpověděla jsem, že co se prášků týká, budu to vždy konzultovat se svým gynekologem spolu se svou zubařkou - tedy po neděli, pokud to bude nezbytně nutné!! O hodinu později mi jiná paní doktorka od problému jednoduše a rychle pomohla. Navíc mě zarazil styl a způsob jednání paní doktorky (neurvalé) které měla se mnou jakožto s pacientem ale i se sestřičkou. Být její sestrou, otočím se na podpadku a zabouchnu za sebou dveře!!!
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
S.V.
Nikdy víc. Já naštěstí nemám tak kazivé zuby, takže to vše dopadlo v pořádku a odešla jsem potom, co mamce zničila co se dalo. Navrtala ji plombu do dásna a zanedbala plno kazů, nebo je málo vyvrtala a zaplombovala. Nemluvě o tom, jak při jakémkoliv setkání ve městě naháněla tátu, kdy se dostaví. Otravné.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Pacient
Paní zubařku velmi ráda doporučuji! Jedině k ní se nebojím chodit.
Vše se snaží vysvětlit a je milá :)
Ani tam nenechám majlant jako u Sedláčkových!
Pacient
Chtěl bych spíše okomentovat komentáře pacientů. Než napíšete, že MUDr. Jánská má zpoždění oproti objednáné době, tak si uvědomte, že při objednávání není schopna poznat rozsah postižení z pacientova laického popisu a tím pádem se ošetření může protáhnout. Chodíte k lékaři a je ve Vašem zájmu vyčkat. Navíc MUDr. Jánská může objednat klidně pacientů méně, ale na Vás se nedostane řada za měsíc, ale za měsíce 3.
Dále zjištění 7 kazů neznamená špatnou diagnostiku, ale spíše zhoršenou péči pacienta o vlastní chrup. Neříkejte, že jeden den Vám MUDr. Jánská řekla, že nemáte kazy a druhý den jste šel za jiným lékařem. Navíc kaz v prvopočátku není nutné invazivně ošetřit, neboť může dojít k jeho "samovyléčení" (remineralizaci) důsledkem pacientovy péče.
Nadále sice nechci zavrhnout, ale silně zpochybňuji objektivitu zážitků 13-ti letého dítěte. Navíc pokud má jednání jako nevychovaný fracek, těžko s ním jednat "příjemně", to je ale také spíšee subjektivní pocit.
A poslední reakce k oznamování dovolené. Zaprvé nedokážu pochopit výraz "neoznamuje svoji dovolenou ani nástup"...MUDr. Jánská nemá nikdy objednané pacienty v rámci dovolené, takže Vaše zjištění mohlo být způsobeno příchodem, kdy jste nebyl objednán, nejspíš v rámci bolesti. Navíc nechápu, jak si to přestavujete. Odeslat všem pacientům sms "Mám dovolenou"?
Oznámení o dovolené a náhradním ošetření je navíc vždy vyvěšeno buď na vstupních dveřích školy nebo dveřích čekárny.
S pozdravem a přáním pevného zdraví,
Pacient
Paní doktorka absolutně nedodržuje objednací dobu,na stejnou hodinu je schopna objednat i několik pacientů,neexistuje aby pacient s bolestí byl ráno přednostně ošetřen,neoznamuje svoji dovolenou ani zástup za svoji dovolenou/to aby byl člověk čuchací pes a zjistil si vše sám/.Aspoň,že chování má slušné.Zaplať panbůh,když tam nemusíte!
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Pacient
Když mi bylo 13 let, paní doktorka nepoznala jestli se jedná o první nebo druhý zub... Když viděla že mám kaz, tak mi zub radši vytrhla, než by ho vyvrtala.... Jenže se spletla a zub byl už druhý a mě dodnes chybí. Rozházeli se mi tím všechny zuby, takže přes 3 roky rovnátka aby se mi vytvořila díra tam kde zub chybí a pak implantát... No hrůza.. A většinou co si pamatuju tak byla paní doktorka tenkrát dost nepříjemná !
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
PM
Před 2 lety jsem odešel od této zubařky. Nový zubař mi díky rentgenu zubů zjistil 7 kazů. Podle Dr. Jánské jsem měl zuby v pořádku. Nevím, zda teď má k dispozici modernější vybavení, proto nechci kritizovat.
Marketa Davidová
Kvalitní péče o zuby pacientů, kterým je vše vysvětleno od a až do z, usměvavá a příjemná lékařka.
sš
k výkonům nemám výhrady, pouze k nedodržování objednací doby, zpoždění i o 3/4 hodiny není nic neobvyklého.
Jste tento lékař?
Upravit nebo spravovat profil