Zkušenosti
Adresa
Soukromý pacient (bez pojištění)
Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?
Zobrazit ostatní profily dermatologů v okolíCeník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
16 názor pacienta
Obecné skóre
Seřadit názory podle
Anežka Šlapková
K paní doktorce chodím vždy občas při nějakých kožních problémech. Vždy vše řešila a vyřešila precizně. Čekací doba je bohužel delší, ale to se dá pochopit, když v Hodoníně není jiná kožní ambulance a do jedné ambulance chodí velké množství lidí. Ale i přes velký nápor lidí byla vždy milá a důsledná k problémům, se kterými jsem přišla. A sestřička je taky moc milá a příjemná.
Jana N.
Za paní doktorkou jsem přišla s rozsáhlou alergickou kožní reakcí. Paní doktorka byla velmi ochotná a příjemná, vše mi vysvětlila a její léčba mi pomohla. Paní doktorka má část pracovní doby vyhrazenou pro objednané pacienty (objednací doba je momentálně 3 měsíce, což je při akutních obtížích, jaké jsem měla já, opravdu dlouhá doba), takže pokud nejste objednaní, musíte přijít v čase vymezeném pro neobjednané, kdy si opravdu počkáte i několik hodin. Určitě se vyplatí přijít ještě před začátkem ordinační doby, abyste se stihli zaregistrovat do fronty přes přístroj, který mají v čekárně. Berou vždycky jen omezený počet lidí (cca 20) takže se opravdu vyplatí přijít o něco dříve. Při mojí návštěvě byl už na začátku ordinační doby přístroj vypnutý, takže se už další lidi do fronty zaregistrovat nemohli a museli přijít příště.
Alena Klimovičová
Velmi, velmi děkuji paní doktorce za její péči, za vstřícnost, profesní přístup, radu a pomoc. Také bych ráda poděkovala její zdravotní sestřičce, která byla ochotná a milá. Kdo potřebuje pomoci...doporučuji. Péči poskytují i klientům a pacientům z jiných okresů.Velmi milé prostředí a malá čekací doba.
Lucie
Šla jsem k paní doktorce kvůli vyrážce, která se mi objevila na nohách a rukách. V podstatě si ji nijak neprohlédla (ze 2 metrů toho nemohla moc vidět) a neřekla mi ani, co si myslí že to je. Za týden jsem k ní musela znovu, protože po oleji, který mi předepsala se mi vyrážka nijak nezlepšila a svědění bylo nesnesitelné. Celý proces se opakoval, jen mi místo oleje předepsala mast. Nakonec jsem zkusila jít k jiné paní doktorce a ta můj problém vyřešila napoprvé.
Kromě toho se mi ani nelíbí, že jako neobjednaný pacient můžete k paní doktorce jít jen 3x týdně a když už přijdete, tak nezačne ordinovat v 8:00 (jak to má napsané na internetových stránkách). A taky, nechápu proč, si bere mezi každými odordinovanými pacienty 5-10 minutovou pauzu.
Rozhodně tedy nedoporučuju.
hlavackova.lidka@seznam.cz
Jsem velmi spokojená s prací paní doktorky, je dobrý diagnostik, ochotná, pracuje dle nejnovějších metod v medicíně. V čekárně je stále plno pacientů, to svědčí o tom, že k ní pacienti mají zřejmě větší důvěru, než k ostatním dermatologům v Hodoníně nebo v okolí. Komu nevyhovuje delší čekací doba, má možnost se objednat na pondělí na určitou hodinu. Sestřička v ambulanci je rovněž příjemná a vstřícná.
v pondělí (objednací den).Sestřička u paní doktorky je také vstřícná a ochotná
v.holes
Laxní, která odejde bez omluvy, přesto, že má objednané pacienty. Kožní problémy vyhodnocuje s více než půlmetrové vzdálenosti, stanoví eksem, předepíše mast. I když jsem upozornila na občasné a intenzivní zasvědění. Když se učili o sametce podzimní, asi nebyla ve škole.
123
Rozumím tomu, že je několikahodinové čekání velice nepříjemné,ale máte možnost se objednat na pondělí a máte to bez čekání.A stane se, že v pondělí se do čekárny nahrne velké množství lidí, kteří se snaží svůj zdr. problém , který mají již delší dobu, najednou řešit. Potom se není čemu divit, že jej setra odkáže na jiný den (a kolikrát pacient ani nekomunikuje a zrovna je nepříjemný a hlasitě nadává...)...jelikož by potom výhoda objednávacího dne pozbývala výhod vůči ostatním (předem objednaným) pacientům.
V jiné dny máte možnost si předem zavolat a zjistit, jaký je stav pacientů v čekárně a kdy je nejlepší přijít.
A vy ,co tak mile hodnotíte, založte si také své hodnocení, co se týká vašich pracovních výkonů a přístupu...možná byste se divili, co si o vás lidi myslí.
robertova
Souhlasím s předchozím názorem. Snad ještě poznámku sestra je arogantní a velmi nepříjemná, nemluvě o jejich organizaci práce. Kdyby neměly s pojišťovnami smlouvu + 30 Kč příspěvek, tak by hodně a rychle musely změnit svůj přístp k pacientům i léčení.
Pacient
Pani doktorka ma velmi dlouhe cekaci doby, takze musite pocitat s tim, ze kdyz prijdete kolem 8 tak do 12 si posedite. Bere jednoho pacienta za 20 minut, v ordinaci jste 2 minuty i se zalozenim karty a po 4 hodinach cekani dostanete framykoin, nema o pacienty vubec zajem. Nejake dalsi vysetreni odmita, leky jakekoliv odmita
Pacient
Paní doktorka je velice příjemná a synovi moc pomohla. Jen tak dál.