Adresa

Praktický lékař pro dospělé
Resslova 3, Jablonec nad Nisou

Na této adrese online kalendář není aktivní

Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu

Soukromý pacient (bez pojištění)

Oborová zdravotní pojišťovna

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily praktických lékařů v okolí

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

Zkušenosti

12 názor pacienta

Obecné skóre

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace.

Jak Paní doktorka,tak i sestříčka jsou velmi příjemné,jen tak dál a děkuji za vždy příjemné jednání ,jsem s oběma velmi spokojená
J,Š.

O

Nemám s paní doktorkou žádný problém. Jak ona, tak sestřička je vždy příjemná, takže jsem byl zatím vždy spokojen.

A

K paní doktorce nemám žádné výhrady, naopak, je velmi schopná, příjemná, mám vždy pocit, že je tam kvůli mně, což je pro člověka, bolí-li ho něco, velmi důležité.
Když zde kritizují provoz ordinace, organizaci práce, čekání, neúsměvy sestry - to by ještě bylo pochopitelné, ale naprosto mě fascinuje, když laici kritizují kvality lékaře na úrovni profesní. Tedy kde se dopoustili diagnostické chyby, co předepsali a neměli, naopak co nepředepsali, přestože měli...to je až úsměvné, když si představím, že do tohoto jednostranného odborného hodnocení se prostoduše pustí člověk, který viděl biologii člověka maximálně v osmé třídě základní školy, nechyběl-li tedy.
Ještě jedna drobnost - reprezentanti farmaceutických firem a kritika týkající se jejich přijímání paní doktorkou. Myslím, že je na lékaři kdy a koho přijme do své ordinace a jak dlouho se mubude věnovat. Zrovna tito dealeři jí mohou nosit informace, které v tu chvíli nemá, a chce mít. Třeba i kvůli vám - kritizujícím. Jakým právem rozhodujete koho bude kdy přijímat, jestli po ordinační době..atd? Až půjde někdo na schůzku za Vámi, rozhodněte si libovolně - nepřijímejte - to bude vaše věc, ale zde v ordinaci ponechto toto právo "paní domu", bude to na místě.

MUDr. Hollmanová je velmi dobrá lékařka. BOhužel získání absolutního ohodnocení jí kazí zdravotní sestra, která naprosto nezvládá admistrativu a organizaci ordinace, je nepříjemná zvláště na staré lidi, nezvedá a nebo dokonce záměrně zavěšuje telefony.

Po profesní stránce není co vytknout - individuální přístup, znalosti, zkušenosti, příjemné vystupování - vše je na výbornou. A co se týče čekání - uvědomme si, že to není supermarket, kam zajdete pro chleba a hned můžete jet ke kase. V hodnocení zmíněná produktivita sestřičky je jinak viděna v čekárně, kde musí odmítat lidi natlačené až ke dveřím, kteří potřebují "jen tohle" nebo "jen recept", a jinak v ordinaci, kde by ten frmol vydržel jen málokdo z nás (já tedy určitě ne). Sám vidím řešení této situace v náboru další sestry-asistentky, která by vyřizovala telefonáty, recepty, poplatky, registraci příchozích, dealery a řídila pořádek v přidělování pacientů sestřičce, která by se mohla soustředit na odběry, injekce, EKG atd. a paní doktorce, která by se taktéž mohla soustředit pouze na odbornou práci. A pacienti by nemuseli 2-3 hodiny sedět v čekárně, když by orientačně věděli, kdy přijdou na řadu. Finančně však tento návrh asi nebude moc přijatelný, setkal jsem se sním pouze v nemocnici, kde taková asistentka obslouží více ordinací.

T

Paní doktorku určitě doporučuji,je velmi pečlivá a ochotná,zajímá se o člověka jako takového a o tom to celé je.Někdy nestačí jen podívat se do krku,když pacienta v tom krku bolí,v těle totiž souvisí všechno se vším (vím o čem mluvím,jsem zdr.sestra). A co se týče sestřičky,vůbec se jí nedivím,že jí povolují nervy a že někdy je na pacienty "hrubá",když sedíte v čekárně,i když třeba už dvě hodiny,stejně nemůžete vědět všechny souvislosti... Tyky mě někdy mrzí,když vidím,že sestřička lidi v čekárně rychle odbývá,nenechá je domluvit,neusměje se na ně,ale rozhodně jí to nevyčítám,protože vím,jak to má těžké!!!
Ordinaci rozhodně můžu doporučit s čistým svědomím

D

Lékařka je velmi příjemná a ochotná!! Priorita zaměstnanců ABB je nepatrná, je to také na objednání.Musíme se objednat telefonicky a čekáme na svých pracovištích,proto si ostatní pacienti myslí že jsme ošetřeni přednostně.
Co se týká sestry, tak já nemám špatnou zkušenost. Ale organizace práce jí moc nejde, to je pravda.Takže já jsem spokojená, ale je to věc názoru.

P

Velmi příjemný přístup k pacientovi,pečlivá, v případě potřeby odešle ke specialistovi. Jediná nevýhoda příliš dlouhé čekací doby. Má cit vyslechnout problémy a poradit. Jako na lékařku bez připomínek

R

Běs a hrůza - čtyři hodiny v čekárně!

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

M

Nezvolil jsem žádné hodnocení protože se značně liší v případech kdy je čekárna plná, normálně zaplněná nebo poloprázdná. Mnohokrát se mi stalo že jsem nemocný přišel do čekárny v půl 8 a odcházel jsem kolem 11-12 hodiny, což je značně frusrující zážitek, zvlášťr poté co se mě ani po 2 hodinách čekání sestra nezeptala proč jsem přišel a rovnou mi oznámila že akutní mají jít domu, že prý už je čas jen na objednané pacienty... CCa 2x - 3x se stalo také to že s přeplněnou čekárnou plnou pacientů Mudr. "přestala" ordinovat a hodinu a půl jednala s obchodními zástupci farmaceutických firem, což už jsem v horečce "nevydýchal" a poslal sestřičku do nepatřičných mezí. Pokud je v čekárně více jak 10 lidí sestra nestíhá a stává se poměrně nepříjemnou, a to hlavně díky důchodcům kteří si "jen" jdou na injekci nebo "jen" pro recept a při té příležitosti jí ještě něco důležitého musí povědět pí. doktorce.

Jak už sem někdo psal - zaměstnanci ABB jdou na řadu přednostně, podle mého jak kdy. Na ceduli před ordinací je to napsáno, sestra tvrdí opak...


Potud zápory.

Pokavad je v ordinaci jakž-takž normální provoz (málo důchodců, zaměstnanců ABB a farmaceutických reprezentantů) je sestřička i poměrně příjemná ale i tak stíhá svou práci jen taktak (ani se jí nedivím, já osobně bych na její denní pracovní příděl potřeboval dny dva :)

Mudr. je příjemná, starostlivá a budí dojem, že se o pacienta skutečně zajímá. K její práci nemám zásadní výhrady.

Došlo k chybě, zkuste to znovu