Zkušenosti

Adresa

Praktický lékař stomatolog
Masarykova 359, Fulnek

Na této adrese online kalendář není aktivní

Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu

Soukromý pacient (bez pojištění)

Všeobecná zdravotní pojišťovna

Vojenská zdravotní pojišťovna ČR + 2 Více


Nedostatek informací o službách a cenách

Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?

Zobrazit ostatní profily zubařů v okolí

Ceník

Informace o službách a cenách nejsou k dispozici

Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.

14 názor pacienta

Obecné skóre

Recenze pacientů jsou pro nás důležité. Specialisté nemají možnost zaplatit za odstranění nebo změnu recenze pacienta. Další informace.

Od roku 2009 jsem u jineho zubare a do dnesnich dni se opravuji zasahy kdysi davno dobreho zubare.Z jednoho zubu mi byl dokonce vytahnut zalomeny nastroj z roku 2003 o kterem jsem nemel ani paru.Spatne vycistene kanalky mi spusobily zanety pod zuby az do kosti se kterymi mam problemy dodnes.Nedoporucuji.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

N

Od malička jsem k tomuto zubaři chodila, Zuby mi opravdu pokazil. Plomby vypadávaly, vložky mi vypadly už po cestě domů - a to jsem je měla jít vytáhnout za 2 týdny. Ve Fulneku bohužel jiný zubař nebral, takže jsem to musela vydržet. Přístup sester je šílený, jsou nepříjemné až ouvej. I když viděl že to opravdu bolí, dělal věci zaživa, injekci dal v krajním případě a třeba až před koncem zákroku. Jakmile jsem přestoupila k mé nynější zubařce, nestačila zírat co mám v ústech za paseku, nepochopila, jak něco takového můžu v mém věku mít. Sama řekla, že je to vinou zubaře. Jediné plus co nyní na Fulnecké ordinaci p. Děckého vidím, je nová posila v osobě snědšího doktora, který je pečlivý, opatrný a řekne Vám, co chce se zubem dělat (i když toho moc nepochopíte, je to lepší). P. Děcký, podle mě. nejde srovnávat s ostatními zubaři.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

Jsem spokojen

Moje zkušenost s ním VŽDY jen dobrá. Narozdíl od jiných, co se k zubaři báli, já tam odmalička chodila a chodím ráda.

Taky nedoporučuji. Jako mladý jsem si vylomil 2 přední zuby, spravil mi je s tím, že až mi bude skoro 18let udělá mi normální korunky a nebudu za to tak moc platit jako v plnoletosti. Do té doby to nemá cenu, když zuby rostou. Před 18tinama jsem ho navštívil, aby udělal co slíbil... dočkal jsem se toho, že nemá cenu dělat korunky když mám křivé zuby a doporučil mi, abych nejdřív nosil rovnátka a až se mi vyrovnají zuby udělá korunky. Tohle mi nemohl říct za celých těch x let co tam chodím? 18let už mi bylo... teď mohu začít šetřit... ale jemu ty prachy nedám

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

Nikdy jsem si na něj nestěžovala, protože mě léčil v podstatě od malička, takže jsem na něj byla zvyklá. Vypadlá plomba mimo dosah Fulneku mě však zavedla k jinému zubaři, který zjistil, že moje zuby jsou v katastrofálním stavu (občasnou bolest jsem asi právě ze zvyku považovala za normální). Polorozpadlé plomby s neléčenými kazy mě na půl roku přikovaly do zubařského křesla, jeden zub musel dokonce úplně ven. Už se k němu nevrátím. Vlídnost jdoucí na úkor kvality ve spojení s chrupem opravdu není dobrá volba.

Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní

Je to jeden z nejlepších zubařů co jsem kdy měl a s jeho službama jsem vždy spokojen.

L

Chodím k tomuto zubaři od detských let a jsem velmi spokojená. Vždy velmi příjemný a profesionální. Čekací doba občas poněkud delší, ale to je dáno neohlášenými akutními pacienty.

K

zatím jsem s panem doktorem neměla nejmenší problémy. Jsem spokojená pacientka už několik let. Jediné, co bych navrhovala a to myslím, že je již zrealiováno - oznámit pacientovi, že se z nějakého důvodu neordinuje - nejsem z Fulneku, cesta tam mi trvá asi 20minut, je to poněkud z ruky a už dvakrát jsem tam přijela jako objednaný pacient a sestřička se omlouvala, že jim neteče voda. Samozřejmě chápu, že i tohle se může stát, ale pokud se takový problém naskytne, příště jej telefonicky nahlásím... což se nestalo, takže jsem tam jela opět a voda prozměnu zase netekla... Tohle se mi nelíbí. Ale s prací jsem spokojená. Jen ještě-objednací lhůta 3-4měsíce se mi zdá být dost, i když prý je to v dnešní době normální...

J

Býval lepší, ale to už je dávno. Taky jsem od něj odešel a to mám i to konto.

Došlo k chybě, zkuste to znovu