Zkušenosti
Adresa
Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu
Soukromý pacient (bez pojištění)
Vojenská zdravotní pojišťovna ČR
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR
Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?
Zobrazit ostatní profily otorinolaryngologů v okolíCeník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
12 názor pacienta
Obecné skóre
Seřadit názory podle
Ivan Mikeš
Téměř se shoduji se všemi negativní hodnoceními, které se týkají nekorektního postupu paní doktorky Markalousové k neobjednaným pacientům.Není pravda jak někde výše uvádí, ze bere pacienty hned jak to je možné mezi objednanými.Už se mi stalo , že jsem čekal,přestože byla ordinace prázdná, až přijde další objednaný pacient, kterého paní doktorka opět přednostně , přede mnou ob sloužila.Dnes jsem tímto způsobem opět takto čekal téměř 2 hodiny, přestože věděla, že potřebuji akutní vyšetření po napadení. Domnívám se, že paní doktorka ve své praxi upředňostňuje byznys s naslouchadly. Proto ji doporučuji všem kdo naslouchadla potřebují a naopak kdo potřebuje něco akutně ať tam vůbec nechodí.Protože jsem už musel být u jiného lékaře, tak jsem odešel bez vyšetření s tím aby si mě vyškrtli z kartotéky. Ivan Mikeš
Pat Popovicova
Paní doktorka je na svém místě a přesně ví jak dělat svoji práci.A dle mého názoru ji dělá velice dobře.A kdo má pochybnosti tak ať jde jinam.A ohledně dětí,ze prý nemá cit k dětem tak to můžu zcela vyvrátit,protože k mému synovi se chovala profesionálně a ohleduplně.Takže za mě doporučuji
Marcela Náglová
20.8.2014
Paní doktorku Markalousovou hodnotím velmi kladně. Pro pacienta se zbytky sluchu se snaží udělat maximum. Zajišťuje pravidelné kontroly sluchu, používání vhodných sluchadel i jejich odborné seřízení. Pacientům věnuje veškerou odbornou péči.
M. Náglová
mayer.filip
Arogantní nekompetentní , na návštěvu abyste si rezervovali celý den, všechno trvá dlouho.
Velká nespokojenost s takovou službou.
Pacient
doporucuji
Pacient
Je pravda, že paní doktorka je občas náladová a sama jsem zažila, že z čekárny vykázala tatínka s malých chlapečkem s tím, že má moc lidí. Přitom tam to dítě mělo svoji kartu. Ale na druhou stranu nebýt paní doktorky, tak jsem již 15 let hluchá. Zachránila mě tenkrát poté, co nás vykázali z Vinohradské nemocnice, protože jsem nezvladatelné dítě, jelikož jsem si nenechala píchnout ucho. Teď se nad tím pousměji, ale když někdo již od 3 let chodí pomalu každý měsíc na píchání středního ucha, tak má z doktorů strach. Ač chodím k paní doktorce do dneška, tak ve chvíli, kdy se mi podívá do ucha ztuhnu a tvářím se prý stejně jako před 15 lety, a to je mi 26 :-) Teď jen doufám, že to miminko, které čekám nebude mít stejné problémy jako v já v dětství.
Renata Z.
Paní doktorka je ochotná k pacientům, milá, usměvavá a mně vždy pomohla a poradila s mými problémy. Je strašně jednoduché " se vyblejt " pod zástěrkou anonymity na úkor lékaře. Když někdo pomlouvá, jistě si za svým tvrzením stojí a pod své hodnocení se nestydí podepsat. Takže každý normálně myslící pacient může brát v úvahu jen ty komentáře které jsou podepsané, jako například já.
Pacient
Pokud si dovolíte paní doktorku s nějakým vzniklým problémem vyrušovat mimo Váš objednaný čas, je nepříjemná a nemá zájem problém řešit, neustále se odvolává na plnou čekárnu a dává najevo, že ji obtěžujete - a to jste její pacient; osobně jsem byla svědkem, jak se chová, když si k ní dovolíte jít bez objednání; neumí to s dětmi - chová se k nim jako k dospělým bez ohledu na věk.
MUDr. Jana Markalousová
Vážená paní, je to Vaše dobrá deviza, že píšete pomluvu jako anomymní pisatel, asi nemáte odvahu napsat svoje jméno, ale urážet umíte velmi dobře s úctou MUDR Jana Markalousová
PS: to, že se k dětem chovám jako k dospělým, budete se divit, ale většině lidí- dětí to vyhovuje. Bohužel Vy se chováte jako dítě, které se neumí podepsat
Pacient
Paní doktorka je bohužel velmi náladová. Pokud budete mít smůlu, bude se na vás dívat kysele a mluvit s vámi podrážděně. Nikdy jsem u ní neměl pocit, že opravdu chce vyřešit můj problém, spíš si mě chtěla "odškrtnout".
Pacient
v audiologii odborně na výšimschopna pomocipacientka snaslouchadlem
Otorinolaryngologové s Vojenská zdravotní pojišťovna ČR v Praze
Otorinolaryngologové s Oborová zdravotní pojišťovna v Praze
Otorinolaryngologové s Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR v Praze
Otorinolaryngologové s Zaměstnanecká pojišťovna Škoda v Praze
Otorinolaryngologové s Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna v Praze
Otorinolaryngologové s Všeobecná zdravotní pojišťovna v Praze
Otorinolaryngologové s Česká průmyslová zdravotní pojišťovna v Praze
Otorinolaryngologové s Pojišťovna VZP, a.s. v Praze
Více (3)