Zkušenosti
Adresy (2)
Soukromý pacient (bez pojištění)
Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?
Zobrazit ostatní profily otorinolaryngologů v okolíSoukromý pacient (bez pojištění)
Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?
Zobrazit ostatní profily otorinolaryngologů v okolíCeník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
15 názor pacienta
Obecné skóre
Seřadit názory podle
Tomáš Šiřina
Naprosto špičkově zvládnutá organizace se sestrami, lékař jedná věcně, je zcela důvěryhodný a hlavně ve všech případech jeho léčba zabrala. Top zdravotnické zařízení!
Zdenka.jamkova@seznam.cz
Pana doktora Hradila si velmi vážím. Je špičkovým odborníkem ve svém oboru. Perfektní diagnostik, empaticky, dovede soucitit s pacientem, rychle se rozhoduje.bez dlouhého čekání. Zmiňuji také pekne prostredi mající vliv na pacienta.sestricky hodne mile s evidentním zájmem o pacienta.
Pacient
Pan doktor je uplná jednička ve svém oboru chodíme k němu už dlouhá léta a nemůžu říct nic negativního chodili jsme ze začátku jen s dcerou ale teď se na něj obracíme celá rodina při problémech.Vždy pomůže vysvětlí,jestli někdo píše že je nepříjemný nebo rázný tak to bych teda neřekla,je upřímný a jde se vším k věci.Nic neprotahuje dá jasnou léčbu která vždy pomůže nechodíme k dr.vykecávat přece ale aby nás vyléčil a musím podotknout že naší dceru se snaží stále vyléčit jen aby nemusela podstoupit nepříjemný zákrok takže trpělivost mu rozhodně nechybí a abych nezapomněla na sestřičky tak ty jsou velmi milé všem pana doktora Hradila doporučuji!
Patrik Šíma
Nevím, jak se chová k dětem, ale mě jeho přístup přesně vyhovuje. Žádné dlouhé kecy, ale rovnou k věci. Skvělá diagnostika a následná léčba. Umí vysvětlit a ví co dělá.
Jan Buják
Bohužel nemohu souhlasit se vším. Zdá se, že maminky s dětmi jsou spokojené. Já jsem pracující důchodce a dlouholetý pacient. Proti p. Hradilovi nemám výhrady. Objednal jsem se telefonicky 10 dnů předem, sestra mi dala termín 8. 30 hod. Měl jsem obavy, že tam bude plno, a bylo. Narvaná čekárna plná nemocných pacientů. Ohlásil jsem sestře, že jsem objednaný na 8.30, a dostalo se mi odpovědi, že když nepředložím kartu, tak neexistuju. Tak jsem předložil , čekal tři čtvrtě hodiny, vyzvedl kartu, odešel do práce. Má cenu se vůbec objednávat?
Květoslava Vojířová
Vynikající odborník , příjemný , milý, vše dokáže srozumitelně vysvětlit. Rovněž sestřičky jsou opravdu skvělé ,trpělivé a zvládají vše v klidu i když je situace díky netrpělivý pacientům napjatá.
dominika.najvert
Velmi nepříjemný k dětem. Nevím, jestli má vlastní, ale doufám, že ne. Lékař, který už pomalu od vstupu do dveří mluví s dětskými pacienty stylem, že "už jsou velké, tak se přeci nebudou bát a nebudou se chovat škaredě k dospělým, protože k těm se mají chovat slušně, že to by jinak nebyli kamarádi a pan doktor by se musel zlobit", takového bych se bála nejen ve 4 letech, ale i nyní i já. Bez vstřícného přístupu, bez pochopení. Odbornost nemohu posoudit, ale lidský přístup je neméně důležitý a pomáhat bez něj nejde
Pacient
Profesionál na svém místě, velmi milý a příjemný, sestřička také.
Řeší problém komplexně, přešli jsme z FN a rozdíl je neskutečný. Má zájem o své pacienty.
Byli jsme odesláni alergologem a jsem za to velmi ráda.
Nikola
Velmi spokojená. Milý, ochotný,starostlivý :-)
Pacient
Ať si každý udělá vlastní názor. Nám byl pan doktor doporučen pediatrem a jsme velmi spokojeni. Mé děti ošetřoval opakovaně, i bez objednání jsme čekali v čekárně jen velmi krátce. Byl příjemný, a hlavně vše mi docela obyčejně vysvětlil, což se stává u lékařů vyjímečně. Ani děti neměly žádný problém, každou návštěvu zvládli v klidu, bez strachu.
Hana Ferencová