Zkušenosti
Adresa
Na teto adrese lékař přijímá pacienty na pojišťovnu
Soukromý pacient (bez pojištění)
Všeobecná zdravotní pojišťovna
Vojenská zdravotní pojišťovna ČR + 5 Více
Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?
Zobrazit ostatní profily zubařů v okolí15 názor pacienta
Obecné skóre
Seřadit názory podle
Pavel K.
S paní doktorkou jsem konzultoval problém s kanálky u zubu, vše mi podrobně a ochotně vysvětlila, na zákrok jsem již objednán.
Petra Procházková
Za mě naprosto skvělá profesionálka, která vám řekne na rovinu pravdu, která nemusí být pro každého příjemná, ale doteď jsem chodila k bezproblémovému zubaři, který neřešil nic, co nebylo vidět shora... a výsledek jsou 3 obří kazy pod plombou, které měl vidět na RTG a zanedbal je. V KukuDentu mě vzali s akutním zánětem hned ten den a provedli po RTG důkladné čistění kanálků a dali mi dočasnou plombu než se zub zhojí pro další postup. Nikdy jsem tolik času v zubařském křesle nestrávila... ale kdybych neměla zanedbanou prevenci, ani jsem nemusela... takže vřele doporučuji. Navíc mají RTG přímo v ordinaci, takže odpadá lítání od zubaře na RTG a zpět.
Petr
Paní doktorka dělá svou práci výborně. Je mi líto, že někdo považuje profesionální vystupování, pečlivost a upřímnost za aroganci. Dříve mě několikrát poslala na dentální hygienu, ale to zjevně dělá u pacientů, kteří si nesprávně čistí zuby. Na menší nedostatky jen upozorňuje. K dětem se chová mile. Ceny nejsou nejnižší, ale to nikde.
M.Š.
Tak jak se tu všude píše, přístup a chování nepříjemné, pokud se nemůžete dostavit na termín z jakéhokoliv důvodu, nehoda, nemoc, tak to chce doktorka zaplatit. Ceny nejsou nízké. Prej rodinné, u druhého dítěte mě tahala za nos vic než půl roku, kdy nakonec se vší arogancí řekla, že si bude muset ještě rozmyslet jestli vůbec chce přijmout moje další dítě. Celou rodinu jsem vzal jinam a neuvěřitelné, jak může být u zubaře dobře, ale ne u KukuDent.
B
To, že je doktorka Kukačková někdy arogantní, bych ještě přešla. Nepříjemné je, že nutí pacienty absolvovat zubní hygienu v jejím zařízení. Ještě horší je, že dělá na pacienty nátlak, aby si nechali vytrhnout zcela zdravé bezproblémové osmičky a zákrok si nechá dobře zaplatit. K paní doktorce jsme chodili celá rodina a všichni jsme po různých osobních negativních zkušenostech odešli jinam. Poslední kapka pro mě byla, když mi jedna z jejích podřízených doktorek našla v zubu obrovský kaz, což mě velmi překvapilo, protože chodím každoročně na prohlídky. Dotyčná mi ukázala stejný, ale vždy o něco menší kaz na dvou snímcích z předchozích let, kdy mi prohlídku dělala právě doktorka Kukačková. K paní doktorce jsem ztratila důvěru a šla si najít nějakého seriózního zubaře.
K. B.
Nebyli jsme spokojeni. Velmi neprofesionální chování, vysoké ceny, nespokojenost s opravou zubu. Změnili jsme zubaře, je to to nejlepsi, co jsme mohli udělat.
Martina
Bohužel moje zkušenost je také negativní. Před třetí návštěvou během tří měsíců jsem musela podstoupit třetí dentální hygienu. Tu jsem musela přesunout z osobních důvodů na později, termín u MDDr. Kukačkové mi zůstal. Když jsem se prosadila na křeslo musela jsem si vyslechnout milion výčitek, jak mi teď plánovaný výkon nemůže provést. OK. Přistoupila tedy k extrakci jiného zubu, která byla také plánovaná. Trvalo to více jak hodinu a půl. Jaké bylo mé překvapení, když slečna recepční chtěla mimo provedené zákroky zaplatit také vysokou částku za promarněný čas, který vlastně promarněný nebyl. Byla jsem natolik zaskočená, že jsem zaplatila. Až po poradě s právníkem jsem zjistila, jakou chybu jsem udělala a že na to lékařka nemá právo. Musím ale uznat, že jeden zub mám krásně opravený.
A.T.
Bohužel musím konstatovat, co už bylo řečeno. Zubům asi rozumí, ale jinak velice arogantni a neempatická paní doktorka, které jde opravdu o jediné. Než se vůbec dostanete k vyvrtání zubu za nehoráznou částku, jste nuceni dojít si na ne jednu, ale hned 3 hygieny za další nehorázné částky. Empatie chyběla i při vyšetření dětského pacienta, který se paní doktorce evidentně nevyplatí ošetřovat. Nedoporučuji.
N.F.
Paní zubařka, co se týče zubů, je profesionál,ví co dělá a chce pomoci.Ale její chování k pacientům profesionální určitě není, obzvláště k dětem, chybí trpělivost,je to škoda,dobrých zubařů je velmi málo!
A.M.
Paní doktorka může být výborná stomatoložka, ale jinak je arogantní, neempatická a povýšená. K paní doktorce jsem se přihlásila jen proto, že jsem nemohla sehnat zubaře/ku pouze pro syna (1r). Aby byl zaregistrován do ordinace, byla potřeba i registrace alespoň jednoho z rodičů (běžná praxe, pojišťovny neproplácejí preventivní prohlídky u takto malých dětí). Podstoupila jsem návštěvy dvě. Při první návštěvě se mnou paní doktorka jednala velmi posměšně. Nemám (nikdy jsem neměla) u zubařů a ani na hygieně absolutně žádné problémy: paní doktorka mi řekla, že první krok bude rozhodně podstoupit hygienu u nich v ordinaci, mám počítat min. 2-3 návštěvy ze začátku (to mi přišlo trochu moc za jeden půlrok, ale dobře). Trvala na tom, že ročnímu dítěti mám zuby čistit i zubní nití. Nepřišlo mi, že někdy čistila tak malému dítěti zuby kartáčkem, natož zubní nití, protože jinak by jistě takové sci-fi nápady neměla. Nešlo o diskuzi, probrání problému / dítěte, ale o rozkaz. Ale dobře, na hygienu jsem se hned objednala. Syna jsem půl roku trápila ráno a večer - nesnášela to celá rodina, bylo to utrpení nad utrpení. Z jistých důvodů (zdravotních, covid omezení, atd.) jsem musela odložit hygienu, na kterou jsem si chtěla právě při druhé návštěvě domluvit náhradní termín (ano, je to půl roku, ale prostě jsem to nestihla). Na druhé plánované návštěvě (syn plánovaná kontrola 1,5 r) stála paní doktorka v ordinaci, vypadala, že jsem ji svým příchodem extrémně otrávila a naštvala již předem. Neřekla mi, abych se posadila, prakticky nepozdravila a akorát se velmi nepříjemně zeptala "co máme za problém?". Tak říkám, že nic, že jsme měli plánovanou prohlídku v 1,5 roce. Nic, hotovo, celá situace byla pouze o tom, proč jsem nešla na hygienu JÁ, že jsme měly nějakou dohodu, že to je tak s rodiči vždycky. Nedodržují dohody a chtějí, aby se starala o jejich děti. Ona tady není od toho, aby žehlila problémy s chrupem mého dítěte, když já si zuby sama čistit neumím a vrchol byl, když prohlásila, že "pokud nehodlám dodržovat to, na čem jsme se dohodly, tak ať už k nim nechodím a jdu jinam". Načež jsem byla připravena se zvednout, ano, ale v tu chvíli paní doktorka milostivě prohlásila, že se mi na dítě teda podívá a prohlédne ho.
Nejspíš má paní doktorka dost pacientů, pokud si může s někým dovolit mluvit tímto stylem. My s velkou úlevou a radostí, po těchto dvou traumatických a extrémně nepříjemných setkáních, dáme na doporučení této odbornice a odcházíme. Hlava mi nebere, jak se někdo může chovat takto neprofesionálně.
Odpovědi
4 odpovědí poskytnutých lékařem na otázky pacientů na ZnamyLekar.cz
Dobry den,chtela bych se zeptat je mi 33let a mam 3deti,problem mam ze zubama moje nejhorsi stranka je ze od detsvy mam nocni muru ze zubaru a proto bych se chtela zeptat zda by bylo mozne me uspat a vysetrit a na kolik by mi to vyslo dekuji za odpoved
Dobrý den,
chápu, že se zubaře bojíte. Takové pacienty bohužel máme v ordinaci asi každý den. Řešit ale léčení zubů v celkové anestezii není úplně ideální. Za prvé je to dost zásadní zásah do organismu a za druhé se v celkové anestezii obvykle postupuje trošku radikálněji. Určitě by se dal Váš případ vyřešit, většinou vše zvládneme při klasickém místním znecitlivění v ordinaci, případně je možné řešit nějakou formou sedace. Zkuste se objednat k nějakému zubnímu lékaři, sdělte mu všechny svoje obavy. On Vás nejprve vyšetří a podle toho určitě vymyslíte, jak postupovat. Máte-li zájem, můžete se obrátit na naši ordinaci, rádi Vás uvidíme.
Držíme palce.
S pozdravem
MDDr. Hana Kukačková
Dobrý den,chci se zeptat kolik by stály 2-3 zubní náhrady?
Dobrý den,
ráda bych na Vaši otázku odpověděla, ale pod tímto termínem se může schovávat téměř jakákoli protetická práce. Pro bližší informace je určitě nutné navštívit zubního lékaře, který Vám jistě rád vymyslí, co bude možné ve Vašich ústech zhotovit a na kolik Vás tato rekonstrukce vyjde. Jste-li z Brna nebo okolí, můžete se objednat v naší ordinaci, rádi se na Vás podíváme.
S pozdravem
MDDr. Hana Kukačková
Veškerý obsah publikovaný na portálu ZnamyLekar.cz zejména Otázky a odpovědi, má pouze informativní charakter. Internet nepředstavuje plnohodnotnou náhradu lékařské péče poskytované specialistou.
Zubaři s Vojenská zdravotní pojišťovna ČR v Brně
Zubaři s Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR v Brně
Zubaři s Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna v Brně
Zubaři s Oborová zdravotní pojišťovna v Brně
Zubaři s Zaměstnanecká pojišťovna Škoda v Brně
Zubaři s Všeobecná zdravotní pojišťovna v Brně
Zubaři s Česká průmyslová zdravotní pojišťovna v Brně
Zubaři s Pojišťovna VZP, a.s. v Brně
Více (3)