Adresa
Soukromý pacient (bez pojištění)
Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?
Zobrazit ostatní profily praktických lékařů v okolíCeník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
Zkušenosti
11 názor pacienta
Obecné skóre
Seřadit názory podle
Kateřina
Nejlepší paní doktorka jakou si může člověk přát !!! Na čekání jsme zvyklí, dobu trávíme čtením. Za to čekání to stojí.
elinka.ch
Velmi dobrá lékařka,opravdu každemu pacientovi se snaží pomoct,jen to čekání v čekarně bych řešila čiselkama.Jinak souhlasím s nazory ostatních že paní doktorka je opravdu profesionálka ve svém oboru.
Pacient
Osobní a velmi citlivý přístup ke každému pacientovi.
Pacient
Paní doktorka je nejlepší praktickou lékařkou v Třinci. K pacientům má osobní přístup a je skutečným odborníkem v oboru. Chodíme k ní celá rodina a mnoho přátel a jsme všichni maximálně spokojeni.
Pacient
Profesionální přístup, vzorová praktická lékařka, která udělá pro pacienta maximum. Po mé mamince k ní postupně přešla celá široká rodina. Omezením jsou jen dlouhé čekací doby v čekárně.
Valenta Richard
Paní doktorka je bezkonkurenčně největší profesionálkou ve svém oboru.
pacient
Souhlasím, souhlasím, souhlasím se vším co tady bylo napsáno!!! Je to jedna z mála lékařů, kteří svou profesi berou zodpovědně. Minulá lékařka mi na cokoli předepsala vždy stejné léky. Paní Bieleszová se zeptá na milion detailů, jak se cítím, pošle mě na kdejaká vyšetření... Kdyby takových bylo víc!!!
vděčná pacientka
Už jsem prošlo vice doktorů, ale P.DOKTORKA si zaslouží jen samé NEJ!
Nikdy nikoho neodbude a s tím souvisí i čekací doba, ale její přístup
je opravdu jako od nejlepší maminky či nejlepší kamarádky.
Nikdy člověk se nemusí bát na něco zeptat nebo v něčem se oradit.
Patři Jí veliké díky!
Honza
Nejlepší doktorka, která je v tomto lékařském zařízení. Takovou doktorku určitě nikde nenajdete. Vřele doporučuji.
Klientka
Zcela souhlasím se vším co napsala paní přede mnou,bohužel i s tím,že doba strávená v čekárně běžně přesáhne 3 hodiny.Řešení vidím v tom,že by se pacient po příchodu nahlásil sestře,ta by mu dala číslo a po zjištění,že jsou před ním třeba 4 pacienti,může klidně na 2hod. odejít a zařídit si různé věci (např.rehabilitaci) a poté se vrátí do čekárny a bude na řadě.Když si to špatně vypočítá,jeho smůla,bude se muset zařadit na konec fronty.To je už riziko za to jestli chce 3hod.sedět v čekárně nebo ty 3hod.využít jinak.
Jste tento lékař?
Upravit nebo spravovat profil