Zkušenosti
Adresa
Soukromý pacient (bez pojištění)
Chybí vám nějaké informace na profilu tohoto specialisty?
Zobrazit ostatní profily zubařů v okolíCeník
Informace o službách a cenách nejsou k dispozici
Tento specialista ještě nepřidával žádné informace o svých službách.
3 názor pacienta
Obecné skóre
Seřadit názory podle
Petra K.
Nemohu doporučit. Registrovala jsem se na klinice K11, neboť jsem podlehla reklamě na webu této kliniky. Původně jsem hledala zubního lékaře jen pro syna, ale bylo mi sděleno, že ho zaregistrují jen s rodičem. Ok, neřešila jsem a nechala si doporučit údajně přátelskou lékařku s dobrým vztahem k dětem, Dr. Yuonisovou.
První návštěva: K přijetí do péče byl nutný rentgen v mém případě. Paní na RTG nepříjemná, pokud jsem okamžitě neuposlechla příkazu, znechuceně mi vynadala. Kromě pokynů na mě jinak nemluvila, sundala jsem si tedy předčasně ochrannou vestu s tím, že už je asi konec, ale v tu chvíli se na mě dost zásadně obořila, že si ji mám laskavě nechat a také obrátila oči v sloup.
Samotná prohlídka u lékařky proběhla již v klidu, ovšem za poplatek 600,- jsem čekala nějakou tu konzultaci. Paní doktorka při prohlídce hlásila sestře asi 4 kazy, poté se beze slova otočila a řešila emaily na PC. Sestra mezitím vypisovala účtenku... Tak jsem paní doktorku požádala o nějaký plán, vysvětlení. Dostalo se mi velmi strohé odpovědi, že mám 4 kazy. Tak se ptám, co teď, jak dlouho trvá oprava, mám se objednat hned, potřebuju informace kvůli případnému hlídaní syna. Také se ptám na opravu korunek, které již přesluhují a je třeba je vyměnit. Dostalo se mi odpovědi “tak se objednejte, korunky konzultujte jinde” a paní doktorka se vrátila k emailu, zády ke mě. Tolik důležitou účtenku jsem dostala od sestry v pořádku, pochopitelně.
Prohlídka syna proběhla hned po té mojí a o přátelském přístupu k dětem jsem si mohla nechat jen zdát. Na pokyn otevři pusu, spočítáme zoubky syn úplně nereagoval, tak se paní doktorka přiblížila se zrcátkem, načež se syn lekl a začal plakat. Už to asi jinak v té chvíli nešlo, syn už plakal a nechtěla jsem ho trápit, tak se paní doktorka podívala na zuby - zde tedy oceňuji rychlost, asi jedinou pozitivní věc. Byla jsem upozorněna velmi důrazně na nevhodnost kojení v noci (syn měl v té době 16 měsíců), prý na další preventivní prohlídce bude mít všechny zuby zkažené, jestli okamžitě nepřestanu. Neměla jsem moc sílu na nějakou debatu třeba o tom, že dítě má bradavku až za zuby a tím pádem s mlékem zuby do styku nepřijdou, že bakteriím trvá cca 24 hodin, než začnou v biofilmu tvořit zubní kaz, a tak dále, takže jsem si tato fakta nechala pro sebe a rozhodla se v kojení a čištění zubů ráno a večer pokračovat.
Druhá návštěva: Rozhodla jsem se svoje 4 kazy vyřešit co nejdřív, takže hledání nového zubaře, což je poměrně náročná záležitost, nepřicházelo do úvahy. Objednala jsem si tedy termín s tím, že se opraví dva zuby, bude to cca hodina. Manžel si musel vzít z práce dovolenou kvůli hlídání syna, a do Brna to máme docela daleko, takže celodenní rodinný výlet... Paní doktorka mě vzala na čas, usedla jsem tedy, ujistila jsem se o plánu na dva zuby, prý to bude trvat tak 45 minut. Během prvního zubu zvonil několikrát telefon, někdo klepal na dveře, paní doktorka několikrát odběhla toho vyřídit (zaslechla jsem, že má jít někam něco překládat?). Po 10 minutách mi oznámila, že zub je opraven a že nashledanou. Tak jsem vytřeštila oči, že sem jedu z daleka, hlídaní, atd., že ještě před chvílí byly v plánu zuby dva. Prý ji to mrzí, ale nemá sestru - sestra (prý půjčená z jiné ordinace) vypisovala mezitím účet na 2300,-. Mám se objednat na jindy. No tak jo, nakonec souhlasím. Paní doktorka mě zapisuje do PC na příští měsíc, slibuje dva zuby, termín na hodinu. Odcházím platit a chápu manželovo naštvání.
Třetí a poslední návštěva už mi přišla jako vrchol neprofesionality. Objednána jsem byla na 10:30. V 10:45 klepu, jestli na mě nezapomněli. Prý na dnešek nikoho neberou. Tak se ptám paní doktorky, proč přede mnou teď vzali dva pacienty. Prý je nemocná sestra a pacienti se rušili. Opakuji dotaz, proč přede mnou dva pacienti byli a proč mi nedal nikdo vědět - jedu zdaleka, hlídaní, naštvaný manžel atd. Mám se jít prý podívat do PC, že tam nejsem. Tak ukazuji svůj kalendář, že tam jsem a slušně se ptám, jak to tedy vyřešíme. Paní doktorka tedy poprosila sestru z jiné ordinace, s jejíž pomocí mi opravila alespoň jeden zub. Na dotaz, jestli se rovnou objednám na další měsíc s příslibem termínu na hodinu a dokončení 2 zubů odpovídám ne, děkuji. Odcházím s obligátním účtem na 2300,- za desetiminutovou opravu zubu.
Nechápu politiku této kliniky. Byla jsem ochotna si připlatit za nadstandardní služby typu příjemný přístup k dětem, spolehlivost, ale místo toho jsem odešla rozčarovaná a první z narychlo opravených zubů mě začal bolet.
Vy jste ten lékař? Odpovězte na hodnocení! Zaregistrujte se nyní
Jana Kyněrová
Dnešní návštěva u paní doktorky byla úplně úžasná, syn šel s obavami, ale nakonec byl úplně překvapen příjemným a jemným přístupem paní doktorky i sestřičky. Takže vše zvládl bez potíží a já jako maminka jsem mohla být vklidu. Moc doporučuji a děkuji. Kyněrová
Katka Zichová
Kdo si myslí, že nejde mít rád zubaře, tak se plete :) Paní doktorku i její sestřičku velmi doporučuji. "Bohužel" jsem častým návštěvníkem a vždy mě čekal velmi milý přístup a legrace, ani syn nemá strach.
Práce je odvedena vždy skvěle a poradí si i s opravdu problémovými zuby.
Jste tento lékař?
Upravit nebo spravovat profilZubaři s Vojenská zdravotní pojišťovna ČR v Brně
Zubaři s Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR v Brně
Zubaři s Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna v Brně
Zubaři s Oborová zdravotní pojišťovna v Brně
Zubaři s Zaměstnanecká pojišťovna Škoda v Brně
Zubaři s Všeobecná zdravotní pojišťovna v Brně
Zubaři s Česká průmyslová zdravotní pojišťovna v Brně
Zubaři s Pojišťovna VZP, a.s. v Brně
Více (3)